آغاز ضبط مناظره نامزد‌های نمایندگی مجلس در سمنان

ضبط مناظره انتخاباتی نامزد‌های نمایندگی در مجلس شورای اسلامی در استان سمنان آغاز شد.

 صداوسیمای مرکز سمنان بعد از جمع بندی شرایط نامزد‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در استان که تمایل خود را برای حضور در مناظره‌های تلویزیونی از طریق سامانه ویژه ثبت نام اعلام کرده بودند از امروز طبق جدول زمانبندی و بر اساس قرعه کشی، ضبط مناظره انتخاباتی را با نامزد‌های حوزه انتخابیه شهرستان دامغان آغاز کرد.

معاون سیمای صداوسیمای مرکز سمنان با اعلام این خبر گفت: استودیو اختصاصی با استفاده از سالن جلسات یکی از ساختمان‌های استانداری در شهر سمنان تجهیز شده و نامزد‌های ثبت نام کننده در هر حوزه انتخابیه به مدت یک روز با حضور در این برنامه اظهار نظر‌ها و برنامه‌های خود را در بخش‌های مختلف؛ سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی تشریح می‌کنند.

به گفته محمدعلی یوسفیان، ضبط این برنامه‌های با حضور نمایندگان هیات اجرایی و هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان انجام می‌شود و پس از تدوین در بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی در ساعات پر بازدید شبکه‌های تبلیغاتی اختصاصی هر حوزه انتخابیه پخش می‌شود.

سید محمدرضا هاشمی استاندار سمنان نیز امروز با حضور در استودیو ضبط مناظره‌ها از نزدیک روند اجرایی آن را با حضور جمعی از مسئولان استانی ستاد انتخابات بررسی کرد.

پس از حوزه انتخابیه دامغان، در روز چهارشنبه برنامه مناظره نامزد‌های حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، روز پنجشنبه مناظره نامزد‌های حوزه انتخابیه گرمسار و آردان و روز جمعه مناظره نامزد‌های حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهرو سرخه ضبط خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.