جهاد اسلامی: نتانیاهو برای رسیدن به توافق آتش‌بس جدی نیست

معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای رسیدن به توافق آتش‌بس و مبادله اسرا جدی نیست.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، محمد الهندی گفت: نتانیاهو و کابینه جنگ (رژیم) اسرائیل می‌خواهند برای آغاز عملیات زمینی در رفح و آواره کردن مردم فلسطین از غزه زمان بخرند.

وی افزود: ما انتظار هیچ پیشرفت قریب الوقوعی را نداریم، اگرچه همانطور که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد پاسخ مقاومت به پیشنهاد‌های پاریس مثبت بود.

معاون دبیرکل جهاد اسلامی اضافه کرد: نتانیاهو برای دستیابی به هیچ توافقی جدی نیست و در این زمینه منافع شخصی دارد. نتانیاهو در این توهم است که خواهد توانست در رفح دستاوردی کسب کند. بعید نیست که وی با چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح آماده شود.

وی افزود: (رژیم) اسرائیل به دنبال کوچاندن فلسطینیان است و نمی‌خواهد اجازه دهد آوارگان از جنوب نوار غزه به شمال آن بازگردند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۲۵ بهمن ۱۴۰۲
به نظر من کی میخواهید قبول کنید نتا نیاهو وخانواده اش جنون دارد ودیوانه است وهمینطور مردم نژاد پرست صهیونیسم یهودی که پیا مبر خدا فرموده شب در خانه یهودی نخوابید چون تا صبح چندین بار نقشه قتل میهمانش را میکِشَد شما بهتر است از این بی بندوباری سازمان ملل استفاده بهینه کنید شمال غزه را تصرف کرده وشهرهای تل آویو وپرجمعیت صهیونیسمها را بکوبید تا جنگ را درک کنند و از خونریزی الکی نتانیاهو جلو گیری کنند این راهپیماییها شگرد کارشان است بهتر است عملا نشان دهند
آخرین اخبار