انبار دپوی سیگار لو رفت

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۳۸ هزار پاکت سیگار قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی از یک انبار در شهرستان بهبهان خبر داد.

 سرهنگ حجت اله سفیدپوست گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی نسبت به دپوی سیگار قاچاق در انباری در شهرستان بهبهان اقدام کرده، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او می‌گوید: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی شهرستان بهبهان با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پس از شناسایی این انبار با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان، ۳۸ هزار پاکت انواع سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

سرهنگ سفید پوست ادامه داد: ارزش کالای کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به همراه اقلام کشف شده تحویل مراجع قضائی شد.

جانشین فرمانده انتظامی خوزستان در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالا‌های قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.