مراسم جشن ولادت با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار در خاش برگزار شد

جشن ولادت با سعادت امام حسین(ع) و روز پاسدار امروز سه شنبه با حضور امام جمعه، شماری از مسوولان و اقشار مختلف مردم و عاشقان ولایت و امامت در مسجد جامع خاش برگزار شد.

 امام جمعه خاش  اظهار کرد: در سرزمین سیستان و بلوچستان تمام مردم شیعه و سنی به مقدسات خود احترام می گذارند، جامعه اهل سنت به اهل بیت حرمت گذاشته و جامعه تشیع نیز به مقدسات اهل سنت بی حرمتی نمی کنند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان افزود: در برپایی آیین های ملی و مذهبی شیعه و سنی با هم همدل بوده و ویژه برنامه‌های خاص این ایام در ۴۵ سال از عمر نظام جمهوری اسلامی پرشورتر از همیشه برگزار شده است.

وی ادامه داد: پاسداران گرامی از ابتدای شکل گیری انقلاب اسلامی تاکنون همراه ملت بزرگ ایران و امامین انقلاب به عزت و عظمت کشورمان کمک کرده و دستاوردهای عظیمی به دست آمده که قابل تقدیر است.

امام جمعه خاش گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه اجرای عدالت، مهرورزی، خدمت رسانی شایسته و احترام به حقوق انسانها شکل گرفته و شاهد اقتدار، عظمت، شکوه و پایداری آن در دنیا بوده و در ابعاد مختلف و در معادلات جهانی و بین المللی حرف برای گفتن دارد.

در این مراسم مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مداحی و مولودی خوانی پرداختند.

گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام، حضرت ابوالفضل العباس، امام زین العابدین علیه السلام روز پاسدار و روز جانباز، سپاه خاش به همراه شهرداری اقدام به برپایی سیاه چادر فرهنگی، موکب و ایستگاه صلواتی در محیط اداری شهرداری کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار