بیانیه شورای هماهنگی به مناسبت سوم شعبان میلاد اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به مناسبت سوم شعبان، میلاد پرخیر و برکت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ

سومین روز از ماه شعبان المعظم، سالروز فرخنده میلاد موفورالسرور حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام» با درایت و ابتکار معمارکبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» روز پاسدار نامگذاری شده است.

سپاه‌پاسداران مولود و همزاد انقلاب اسلامی و از برکات عظیم و دستاورد‌های مادی و معنوی گرانقدر طلوع خورشید فجر انقلاب و یادگار ارزشمند و ماندگار حضرت امام خمینی «رحمت الله علیه» است، که هر چقدر از تاریخ پر افتخار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌گذرد؛ برکات نقش اثر بخش حضور فعّال سپاه در ساحت‌های مختلف جامعه چه در سطح داخلی و چه در عرصه‌های بین‌المللی آشکارتر می‌شود و اخلاص، ایمان، ایثار، خودباوری، شجاعت و مردمی بودن سبزقامتان سرافراز پاسدار انقلاب اسلامی، تضمینی برای بقاء نظام و حفظ دستاورد‌های عظیم انقلاب است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان نهادی مقدس و برخاسته از متن انقلاب و بطن جامعه و اراده‌های راسخ مردمی در پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌ها و دستاورد‌های گرانسنگ انقلاب، تجلی‌گاه مجاهدت‌های پیدا و پنهان و نقش آفرینی‌های منحصر به فرد و شگفت آور در عرصه‌های مختلف و مورد نیاز انقلاب بوده و همچنان هست.

پاسداران و جانبازان انقلاب اسلامی نماد عینی و واقعی جهاد، مبارزه و مقاومت ملت ایران در پاسداری از اسلام ناب محمدی «صلی الله علیه و آله و سلم» و دستاورد‌های انقلاب و نظام اسلامی هستند.

امروز نقش بی‌بدیل و اثرگذارِ این نیرویِ مکتبیِ مؤمنِ انقلابی، در کنار سایر نیرو‌های مسلح به‌عنوان دژ مستحکم و سد نفوذناپذیر در مقابل بدخواهان و بداندیشان و دشمنان داخلی و خارجی؛ در عرصه‌های ملی از اقتدار دفاعی و بازدارندگی کشور، حفاظت و صیانت از انقلاب اسلامی و پاسداری از کیان و تمایت ارضی، حضور در آبادانی و سازندگی کشور و همراهی و کمک به مردم عزیز و فهیم در بلایای طبیعی همچون سیل، زلزله و مدیریت مقابله و پیشگیری از ویروس منحوس کرونا و محرومیت زدایی در اقصی نقاط کشور و صنایع نظامی و دفاعی به وضوح نمایان و درخشان است.

زادروز پر خیر و برکت سرور آزادگان و احرار عالم حضرت اباعبدالله الحسین «علیه السلام»، روز پاسدار و نیز میلاد خجستۀ حضرت ابولفضل العباس «علیه السلام» و روز جانباز را به تمامی جانبازان، ایثارگران، فرماندهان، کارکنان خدوم و خانواده بزرگ پاسداران تبریک گفته و برای سبزجامه‌گانِ جان برکف، در گام دوم انقلاب اسلامی، تحت فرماندهی فرماندۀ معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» سرافرازی، سربلندی و موفقیت مسألت داریم.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۸ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
حالا اگر مردم بگویند ما از طلا گشتن توسط شما پشیمان گشته ایم ،لطفا ما را همان مس قبلی بکنید،حاضر هستید دست از سر کچل کرده ،مردم بینوا و فقیر و غریب و در بدر دنبال تامین نیازهای ابتدایی زندگی ، بردارید و بیش از این نه به خودتان زحمت بدهید و نه به مردم و بروید راحت به زندگی خودتان برسید؟!!!
آخرین اخبار