پروازهای زنجان - مشهد افزایش می‌یابد

مدیر فرودگاه شهدای زنجان از افزایش پروازهای مشهد - زنجان و بالعکس از ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ از این فرودگاه خبر داد.

محمد جواد یگانه در جمع خبرنگاران، گفت: با پیگیری‌ مقامات عالی استان از ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ پروازهای مشهد - زنجان و بالعکس از این فرودگاه از دو روز به سه روز طی روزهای دوشنبه، پنجشنبه و جمعه افزایش می یابد.

مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت: این پروازها توسط شرکت هواپیمایی ماهان انجام خواهد شد و مسافران می‌توانند بلیط این پروازها را از سایت‌ها و نرم افزارهای معتبر و همچنین آژانس‌ها خریداری کنند.

یگانه افزود: پروازهای جدید در روزهای جمعه هر هفته ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه به مقصد زنجان انجام می شود و ساعت ۱۱ و ۵۰ دقیقه در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند، همچنین ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه نیز از زنجان پرواز و ساعت ۱۴ و ۴۰ دقیقه در مشهد فرود می‌آید.

مدیر فرودگاه زنجان افزود: پروازهای روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه به مقصد زنجان پرواز و ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه در فرودگاه زنجان به زمین می‌نشیند؛ همچنین ساعت ۱۳ و ۲۰ دقیقه نیز زنجان را ترک کرده و ساعت ۱۵ و ۲۰ دقیقه در مشهد فرود می‌آید.

این مسئول گفت: فرودگاه زنجان در ۱۰ ماه اول ۱۴۰۲، به ۱۹۸ پرواز مسافربری داخلی و خارجی با ۱۷ هزار و ۳۶۴ مسافر و ۸۸۴ پرواز غیرمسافری خدمات ارائه کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.