ورود سامانه بارشی اواخر این هفته در همدان

باقری شکیب گفت: با فعالیت سامانه بارشی نسبتا قوی در اواخر هفته بارش باران در بیشتر نقاط استان و بارش برف در ارتفاعات پیش بینی می‌شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی همدان گفت:در ساعاتی از فردا چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید و شدید در بیشتر نقاط استان پدیده غالب خواهد بود.

باقری شکیب گفت: با ورود و فعالیت سامانه بارشی نسبتا قوی از روز پنجشنبه کاهش محسوس دما‌های روزانه در استان پیش بینی می‌شود و شدت بارش‌ها طی ساعاتی از روز جمعه بوده که آب گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در برخی نقاط استان را در پی خواهد داشت.

 او گفت : روز شنبه هفته آینده بارش‌های خفیف در برخی مناطق استان ادامه دارد و طی ساعاتی از شنبه شب بارش برف در بیشتر مناطق استان پیش بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی به کمینه و بیشینه دمای هوای استان طی شبانه روز گذشته نیز اشاره کرد و گفت: اسدآباد و نهاوند با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار با پنج درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب بیشترین و کم‌ترین دمای استان را طی ۲۴ ساعت گذشته ثبت کردند.

یاقری شکیب گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۶ درجه سانتیگراد بالای صفر و سه درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

منبع ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار