۱۲ روستای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان گفت: ۱۲ روستای این استان از نعمت برق مطمئن و پایدار بهره‌مند شدند.

 محمد رئیسی اظهار داشت: روستای یعقوب آباد، ریگ آباد، احمد ریگی، بله سر، گومازی، ودمچان، شهید ابراهیم، سبز پوشان، موتور حاجی فقیر، دکتر نعیم، آبگردین و زمینکان بالا از جمله روستا‌های بهره‌مند از نعمت برق هستند.

وی ادامه داد: ۲۱ کیلومتر شبکه فشار ضعیف و متوسط و ۱۹ دستگاه ترانسفورماتور از جمله حجم شبکه برق این پروژه‌ها است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۲۳۳ خانوار از این پروژه برقرسانی بهره‌مند شدند؛ افزود: اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها ۳۲ میلیارد تومان است.

وی در ادامه به آغاز عملیات اجرایی برقرسانی به سه روستای سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: روستای چاه حاج بلوچ خان، برکت آباد بگان و کانی گان از جمله مناطقی هستند که عملیات اجرایی برقرسانی به آن در ایام دهه فجر انجام شد.

 وی با اشاره به بهره‌مندی ۴۶ خانوار این منطقه از پروژه‌های در حال اجرا، اظهار داشت: ۱۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ضعیف و سه دستگاه ترانسفورماتور با اعتبار پنج میلیارد تومان از جمله حجم عملیاتی و اعتبار این پروژه‌ها است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۹۹.۷ درصد روستا‌های این نقطه از ایران اسلامی از برق پایدار بهره‌مند هستند، افزود: برق‌رسانی به تمامی روستا‌های بالای ۱۰ خانوار این استان که دارای کد آبادی هستند انجام شده و سایر روستا‌های فاقد برق منطقه در صورت صدور مجوز خدمات دهی از سوی متولیان زمین در برنامه برق‌رسانی قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها ۳۳ روستای سیستان و بلوچستان از برق مطمئن و پایدار برخوردار بودند، گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون پنج هزار و ۷۲۳ روستای این منطقه از برق مطمئن و پایدار بهره‌مند هستند.

#دولت_کار_و_فعالیت
| @Bargh_Sb |

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار