انتشار فراخوان رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی در چهارمحال و بختیاری

فراخوان نخستین رویداد بزرگ استعدادیابی خوانندگی از سوی واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

مهدی حسن زاده مسئول واحد موسیقی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: رویداد بزرگ استعداد یابی خوانندگی با هدف کشف استعداد‌های موسیقی مقامی و محلی به صورت استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت کنندگان در این رویداد می‌توانند یک ویدئو از اجرای خود از یک قطعه‌ی محلی دهکردی، بختیاری، ترکی و... را به صورت آواز یا تصنیف (یا هر دو) به دبیرخانه رویداد ارسال نمایند.

حسن زاده ضمن اعلام اینکه ویدئو‌های ارسالی باید به صورت افقی و مدت زمان حداکثر ۵ دقیقه باشد، اضافه کرد: شرکت کنندگان باید در ابتدای هر ویدئو، ضمن معرفی خود (نام و نام خانوادگی، سن و شهر) عنوان نمایند که این ویدئو برای شرکت در رویداد استعدادیابی حوزه هنری ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


وی اظهار داشت: آثار ارسالی پس از ارزیابی و داوری به مرحله راستی آزمایی و سنجش اولیه راه خواهند یافت و برگزیدگان در مرحله‌ی راستی آزمایی به مرحله‌ی نهایی راه می‌یابند.

به گفته حسن زاده مرحله نهایی داوری آثار به صورت حضوری برگزار خواهد شد و از نفرات برتر این رویداد تقدیر به عمل خواهد آمد.

وی موسیقی چهارمحال و بختیاری را بسیار غنی و فاخر خواند و بیان داشت: برگزاری این رویداد با نگاه به موسیقی مقامی و محلی استان به منظور زنده نگاه داشتن موسیقی فاخر در چهارمحال و بختیاری است و زمینه مناسبی را برای بروز استعداد‌های موسیقایی استان فراهم خواهد کرد.

حسن زاده ادامه داد: علاقمندان برای شرکت در این رویداد می‌توانند آثار خود را تا پایان فروردین ماه ۱۴۰۳ به دبیرخانه رویداد واقع در شهرکرد، خیابان شریعتی، کوچه ۵۲ حوزه هنری چهارمحال و بختیاری ارسال و یا آثار خود را در پیام رسان‌های بله و تلگرام به شماره تماس ۰۹۰۴۴۴۱۶۰۹۰ ارسال کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.