امام جمعه اردبیل:

خدمات آفرود سواران اردبیل در مواقع بحران قابل تحسین است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: خدمات و کمک رسانی آفرود سواران اردبیل در مواقع بحران بحران قابل تحسین است و این خدمات باید برای افکار عمومی تبیین شود.

آیت‌الله سیدحسن عاملی در آئین تجلیل از آفرودسواران استان که در دفتر امام جمعه اردبیل برگزار شد، افزود: خدمات و کمک رسانی آفرود سواران در مواقع بحران از جمله زلزله خوی، سیل آستارا و گرمی و برف اردبیل به حادثه دیدگان قابل تحسین است.

او اظهار کرد: آفرودسواران استان همیشه و در همه حال به ویژه در مواقع بحران بدون هیچ چشم‌داشت و منتی فقط در راستای جلب رضایت خدا و کمک به هموطنان پیشگام بوده و خواهند بود.

امام جمعه اردبیل با بیان اینکه کمک‌رسانی و حس انسان‌دوستانه آفرودسواران به همنوعان خود بسیار ارزشمند و حائز اهمیت است، اضافه کرد: باید مستند خدمات و کمک‌رسانی آفرودسواران اردبیل تولید و نقش آنان برای همگان تبیین شود.

آیت‌الله عاملی ادامه داد: هیات موتوسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل در جذب و مشارکت خانواده‌ها عملکرد مناسبی داشته و با توجه به علاقمندی جوانان و خانواده‌ها به این رشته ورزشی راه اندازی پیست موتوسواری و اتومبیلرانی در اردبیل ضروری است.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل هم در این مراسم با اشاره به کلنگ زنی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی استان در مجموعه ورزشگاه علی دایی اردبیل، گفت: انتظار می‌رود با حمایت‌های امام جمعه، مسئولان عالی و متولیان ورزش استان این پیست در کمترین زمان ممکن به بهره برداری برسد.

۲۰۰ آفرودسوار در استان اردبیل فعال هستند

یعقوب کشاورز با تقدیر از حمایت‌های نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان افزود: بیش از ۲۰۰ افرود سوار در استان اردبیل فعال هستند و در مواقع بحران به حادثه دیدگان کمک می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز در این جلسه گفت: جوانان و ورزشکاران در هیات‌های ورزشی به طور خود جوش و داوطلبانه فعالیت می‌کنند که این حرکت از بزرگترین سرمایه‌های اجتماعی در ورزش به حساب می‌آید.

محمدعلی پهناور افزود: با اعتمادی که سرمایه گذاران به ورزش دارند در حال حاضر بیش از ۳۰ طرح ورزشی در نقاط مختلف استان توسط سرمایه گذاران و بخش خصوصی در حال بررسی و مطالعه است.

او اظهار کرد: اسناد واگذاری زمین در مجموعه ورزشی علی دایی برای احداث و راه اندازی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی در حال بررسی است که به محض رفع موانع قانونی در اختیار هیات قرار خواهد گرفت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.