کسب عنوان سوم رقابت‌های دو و میدانی کشور از سوی دانش آموز خوزستانی

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این مسابقات به منظور توجه به حوزه تربیت بدنی برگزار شد که دانش آموز خوزستانی مقام سوم را کسب کرد.

به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان حبیبی سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رقابت‌های دو میدانی دانش آموزان کشور با حضور دانش آموزان منتخب استان‌های سراسر کشور برگزار شد و در پایان هانیه شه پری دونده دو یکهزار و ۵۰۰ متر از استان خوزستان پس از کرمانشاه و خراسان رضوی عنوان سومی این رقابت‌ها را به دست آورد.

او در ادامه با اشاره به اهمیت توسعه کیفی ورزش‌های دانش آموزانی در استان خوزستان افزود: یکی از اولویت‌های مجموعه تعلیم و تربیت استان توجه ویژه به حوزه تربیت بدنی و علی الخصوص مناطق کم برخوردار و همچنین مدارس دخترانه است و بر این اساس می‌بایست با ایجاد بستر مناسب در راستای تقویت ورزش دانش آموزی در استان گام برداریم.

آقای حبیبی در پایان گفت: دانش آموزان خوزستانی همواره در عرصه‌های مختلف عملی و ورزشی برای استان افتخارآفرینی کرده اند که این امر نشان از همت بالای این دانش آموزان و همچنین مربیان آن‌ها دارد که شایسته تقدیر است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.