برگزاری چهارمین رزمایش خدمت رسانی در خانمیرزا

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و عید سعید مبعث، چهارمین رزمایش خدمت رسانی در خانمیرزا برگزار شد.

علی اصغر ایزدی مسئول سازمان بسیج عشایری چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمین رزمایش مشترک سازمان بسیج عشایری استان، سازمان جهاد کشاورزی استان و ادارات مرتبط با جامعه عشایری در شهرستان خانمیرزا برگزار شد.

وی افزود: این رزمایش در بخش ارمند روستا‌های کم برخوردار و محروم داد نازک و سرتنگ با حضور بیش از ۱۵ گروه جهادی با رویکرد‌های فرهنگی و محرومیت زدائی عمرانی و خدمات رسانی و پزشکی و دامپزشکی آموزش و مشاوره و ترویج کشاورزی و بهره وری و زنبوردار‌ی و بررسی و احصا مشکلات جامعه هدف با بر گزاری میز خدمت با حضور مدیران کل مرتبط با جامعه عشایری اجرا گردید.

ایزدی اضافه کرد: در بخش فرهنگی حضور در گلزار شهدا زیارت خانواده محترم شهدا و تجدید میثاق با شهدا، سرکشی از خانواده شهدا، اجرای جشن انقلاب و جهاد تبین در روستا‌های مذکور، دیواره چهره به چهره با بزرگان عشایر منطقه، دیدار با معلمین و دانش آموزان، مشاوره تحصیلی به دانش آموزان برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در بخش پزشکی، ویزیت و داروی رایگان، در بخش دامپزشکی، توزیع واکسن و دارو جهت احشام، سم پاشی محل نگهداری احشام و در بخش خدمت مومنانه توزیع آرد، شکر، سیب زمینی، میوه، برنج، البسه، لوازم التحریر و کیف انجام شد.
ایزدی اظهار کرد: توزیع بذر گیاهان دارویی و توزیع خورک دام جهت احشام منطقه در بخش ترویج کشاورزی و بهره برداری از اراضی، مطالعه ظرفیت ها‌ی موجود جهت کارآفرینی و ایجاد باغات میوه در بخش عمرانی از دیگر خدمات این رزمایش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.