پیام دختران کردستانی خطاب به گزارشگر من و تو؛ «ما موندیم نه تو»

دختران دهه هشتادی کردستان با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در پیامی بر پلاکارد نوشتند: تقدیم به گزارشگر «من و تو»؛ از این به بعد ما موندیم نه تو.

حضور گسترده مردم در شهر‌های مختلف کردستان یکشنبه‌ای ماندنی را در این دیار رقم زد.

از صبح یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ آمده بودند تا همدل و همصدا شوند و یاس و ناامیدی را به دل و جان دشمنان اسلام روانه کنند.

 

 

 

راهپیمایی

زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان همه بودند و آمدند و حماسه‌ای خلق کردند به زیبایی پرچم سه رنگ ایران که در دستان تک تک راهپیمایان دیده می‌شد.

غرفه‌های قرآنی به همت حوزه علمیه خواهران قروه برپا شد تا کودکان قرآنی را به رقابتی از جنس نور و معنویت فراخواند و چه پرشور شرکت کردند. کودکانی که با قرائت سوره‌های قرآن غرور می‌آفریدند و افتخار والدین و همشهریان می‌شدند.

پرچم ایران

از شیردختران این دیار نیز باید گفت و نوشت از حضور‌های حماسه‌ای‌شان، صورت‌های مزین به پرچم افتخار و دستانی که پلاکارد‌هایی با شعار‌های خواندنی و دیدنی درج کرده بودند.

دیدنی‌ترین صحنه این راهپیمایی را باید حضور زیبای کرد‌هایی دانست که پرچم ایران اسلامی را با مهر افتخار تأیید می‌کردند و باز هم ایرانی و ایرانی بودنشان را مایه مباهات می‌خواندند.

سالمند

امروز روز انتخابات نبود، اما از پویش من رأی می‌دهم کاری از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گرفته تا نقاشی‌هایی که با موضوع انتخابات از سوی کودکان و نوجوانان انتخابات ۱۱ اسفند را یادآوری می‌کرد.

پیرمردی نیز عصا بدست روانه این مراسم باشکوه شده بود تا در کنار راهپیمایان روز‌های شکوه پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در ذهن خود یادآوری کند.

مسئولان نیز آمده بودند تا در کنار این مردم به شکوه حضورشان افتخار کنند و برای خدمتی مضاعف به آن‌ها خود را آماده نمایند.

امروز مادران شهدا نیز شادمان‌تر از همیشه در کنار این همه شور و شعور حضور یافتند و خرسند از اینکه خون فرزندانشان برای ماندگاری چنین ملت و امتی ریخته شده است.

عده‌ای نیز تصویر سردار دل‌ها را در دست داشتند تا یادآوری کنند امنیت و آرامش امروز تنها مدیون شهدایی است که برای حفظ این مرز و بوم جان دادند و ایثار کردند.

حماسه‌ها و تصاویر زیبای این شکوه مردمی بی‌شمار بودند، اما نه دوربین‌ها یارای خلق آن همه شکوه را داشت ونه قلم خبرنگاران توان توصیف آن‌را. فقط باید برای حضور این مردم که به خلق حماسه عادت دارند آفرین گفت و به دشمنان این ملت این پیام را داد که ایرانی هیچگاه درگیر یاوه‌گویی‌های آن‌ها نخواهد شد و فریب توطئه دشمنان را نمی‌خورد.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.