دشمن جرأت تعرض به ایران اسلامی را ندارد

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه یزد، استاندار یزد و نماینده مردم شریف استان در مجلس خبرگان رهبری پیام تشکر منتشر کردند.

آیت الله محمدرضا ناصری، مهران فاطمی و آیت الله ابوالقاسم وافی با صدور پیام مشترک از مردم به دلیل حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر و تشکر کردند. 

در این پیام آمده است: به لطف و عنایت خداوند متعال، امسال جهانیان علی رغم تبلیغات گسترده و دروغ پراکنی‌های دشمنان و معاندین در شبکه‌ها و فضا‌های مجازی، شکوه و عظمت حضور مردم با صلابت کشورمان را دیدند و، چون همیشه توطئه‌های بی‌شمارشان به شکست انجامید.

مردم ما ثابت کردند که همپای انقلاب و آرمان‌های آن هستند و به هیچ وجه نظام اسلامی و رهبریت و اقتدار خود را تنها نمی‌گذارند و به همین جهت، دشمن جرات نمی‌کند به ایران اسلامی تعرضی داشته باشد و به این مملکت آسیبی وارد نماید.

خدا را شاکریم و سر تعظیم و سجده به درگاه لایزالش فرود می‌آوریم به خاطر حضور گسترده مردم آگاه، فهیم و با بصیرت استان دارالعباه یزد و برایشان موفقیت و سربلندی مسئلت می‌نماییم

امیدواریم که ان شاءالله همین شکوه و عظمت حضور مردم را در روز یازدهم اسفند در پای صندوق‌های رای داشته باشیم تا حماسه دیگری را خلق شود. 

مردم شریف استان یزد، درود بر شما و درود بر عزم و اراده پولادینتان.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.