در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

امکان مشارکت سهامداران در مجمع سهام عدالت با استفاده از سامانه دیما

دستیار ویژه رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت گفت: سهامداران می‌توانند حضوری یا از طریق سامانه دیما به در مجمع استان خراسان شمالی اعمال رای کنند.

مهدی حاجی‌وند، دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام عدالت در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در خصوص برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت همانطور که پیش‌تر شورای عالی بورس مصوب کرده بود بناست ۲۳ بهمن یعنی فردا مجامع شرکت سرمایه‌گذاری استان خراسان شمالی برگزار شود و مجامع استان زنجان هم اوایل اسفندماه خواهد بود در ابتدا بنا بود ۳۰ بهمن مجامع استان زنجان هم برگزار شود که اکنون با چند روز تاخیر هفته اول اسفند مجمع این استان هم برگزار خواهد شد.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: اقدامی که مردم باید انجام دهند این است که حضوری مراجعه و در مجمع مشارکت کنند یا این که از طریق سامانه دیما به شکل الکترونیکی در مجمع حضور داشته باشند و اعمال رای کنند.

این مقام مسئول اظهار کرد: باید مجمع به حدنصاب ۵۰ درصد+ یک رای برسد؛ نتایج رای گیری هم مانند تمام مجامع مشخص می‌شود و مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت هم از قانون تجارت پیروی می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار