مردم، صاحبان اصلی انقلاب

عضو فقهای شورای نگهبان در جمع راهپیمایان رشت گفت: شما مردم صاحب اصلی انقلاب هستید.

آیت الله سیداحمد خاتمی، عضو فقهای شورای نگهبان امروز (یکشنبه ۲۲ بهمن ماه) در جمع راهپیمایان در میدان شهدای ذهاب رشت گفت: سلام بر گیلان، بر این همه شور و اشتیاق، این همه وفاداری، سلام بر گیلانیان عزیز که در حماسه ۹ دی، یک روز قبل از سراسر کشور به پا خاستند و ابراز ولایت مداری خود را نشان دادند، شعار آن روز شعار حیات بود.

او افزود: امروز نیز گیلانیان بار دیگر با شعار «این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده» وفاداری خود را به نظام و رهبری نشان دادند.

عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: دشمنان خود را کشتند تا شما مردم در این راهپیمایی شرکت نکنید، حالا این کوردلان بیایند و حضور و ایستادن شما در کنار نظام را ببینند.

آیت الله خاتمی همچنین گفت: حضور مردم در راهپیمایی بالاترین پشتوانه برای نظام اسلامی است و شما مردم صاحب اصلی انقلاب اسلامی هستید.

مردم، صاحبان اصلی انقلاب

او افزود: این حضور و گام هایتان همانند کسی که نماز، روزه و حج به جا می‌آورد، خداپسندانه است.

عضو هئیت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شرکت نوجوانان و جوانان در این راهپیمایی تصریح کرد: نسلی که سال ۱۳۵۷ را ندیدند با شرکت خودشان در راهپیمایی امروز اعلام کردند که آنها هم به نظام جمهوری اسلامی ایران رأی «آری» می‌دهند.

مردم، صاحبان اصلی انقلاب

آیت الله خاتمی با بیان اینکه دشمن در تلاش است تا انتخابات ۱۱ اسفند را به رفراندوم ضد نظام تبدیل کند، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی می‌خواهند مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، اما گیلانیان غیور و انقلابی در ۱۱ اسفند با حضور پرشورشان به تمام یاوه گویی‌های دشمن برای کمرنگ جلوه دادن حضور مردم پایان خواهند داد.

او با تأکید بر اینکه مردم صاحب انقلاب هستند افزود: مردم با مشارکت خود در انتخابات ثابت خواهند کرد تا آخرین نفس و قطره خون پای نظام ایستاده ایم.

منبع: صداوسیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.