رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع:

حضور در انتخابات به مثابه حضور در میدان جنگ است

حجت الاسلام آقاجانپور گفت: امروز مشارکت و حضور گسترده در انتخابات همانند حضور در میادین جنگ است.

حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاء الدین آقاجان پور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در سنندج با بیان اینکه باید قدر امنیت و استقلال کشورمان را بدانیم، اظهار کرد: می‌خواهیم حاکمیت ما اسلامی و قانون حاکم بر کشورمان، ارزش‌های دینی و اسلامی باشد.

وی گفت: دشمنان ما بعد از اینکه استقلال و آزادی و حاکمیت اسلامی را بدست آوردیم دست از سر ما برنداشتند و جنگ را بر کشورمان تحمیل کردند تا نظام نوپای اسلامی را از پای درآورند و استقلال و امنیت ما را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین آقاجان پور شرکت در انتخابات را مظهر اقتدار و امنیت کشور دانست و افزود: اگر زمانی بیگانگان به کشورمان حمله می‌کردند و همه از کشور دفاع کردیم، امروز هم حضور در انتخابات همانند حضور در میدان جنگ، است و در واقع شرکت در انتخابات، وظیفه شرعی و ملی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع خاطر نشان کرد: دشمنان می‌خواهند در انتخابات شرکت نکنیم، چراکه می‌خواهند در صحنه نباشیم تا امنیت کشورمان از بین برود؛ پس شرکت گسترده در پای صندوق‌های رای واجب است.

حجت‌الاسلام آقاجان‌پور در بخش دیگری از سخنانش به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اشاره کرد و ادامه داد: امروز مدعیان حقوق بشر از جمله استکبار جهانی، پشت سر رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و علنا از جنایات این رژیم سفاک حمایت می‌کنند.

وی یادآور شد: امروز به واقع تقابل بین حق و باطل است و جمهوری اسلامی ایران، هیچگاه در برابر باطل تسلیم نخواهد شد و از مردم مظلوم غزه دفاع می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار