در بسته خبری پیروزی انقلاب اسلامی را ببینید؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهاباد برگزار شد+ تصاویر و فیلم

راهپیمایی ۲۲ بهمن، همزمان با سراسر کشور با حضور اقشار مختلف مردم مهاباد برگزار شد.

مردم همیشه در صحنه شهرستان مهاباد به خیابان‌ها آمدند تا شکوه این راهپیمایی را با حضور پر رنگ خود به جهانیان نشان دهند.

راهپیمایی ۲۲ بهمن در مهاباد از میدان شهدا و میدان اقبال لاهوری آغاز شد و راهپیمایان با در دست داشتن پلاکارد‌ها و دست نوشته‌هایی و سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در حال طی کردن خیابان‌های صلاح الدین ایوبی، جمهوری اسلامی و چهارراه آزادی هستند.

انقلاب اسلامی معجزه الهی بود که باورش برای استکبار جهانی سخت بوده و دستاورد‌های آن همچنان ادامه دارد

فرماندار ویژه مهاباد هم در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ملت عزتمند ایران مهم‌ترین رویداد سیاسی قرن و احیاکننده اسلام و قرآن در دنیای امروز بود. 

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی به مردم هویت و عزت نفس داده و جوی قرآنی را به کشور بازگرداند و مردم را از وابستگی به استکبار جهانی رهایی بخشید.

حضور مردم همیشه در صحنه مهاباد در راهپیمایی ۲۲ بهمن

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر تمام چالش‌های امنیتی غلبه کرده است، ادامه داد: پایدارترین امنیت منطقه در ایران اسلامی ایجاد شده است.

فرماندار مهاباد افزایش عدالت در زیرساخت‌های شهری و روستایی را از دیگر دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: کسب دانش و فناوری‌های علمی در همه حوزه‌ها باعث شده توانایی مقابله به مثل داشته باشیم و در برابر دشمنان بایستیم.

عباسی بیان کرد: تصمیم گیری در تمام امور کشور در نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست مردم بوده در حالی که تا قبل از انقلاب، همه تصمیمات به دست استکبار جهانی اتفاق می‌افتاد.

انقلاب اسلامی معجزه الهی بود

وی با تاکید بر حضور پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند امسال گفت: مشارکت همگانی در انتخابات کشور را از آسیب‌های دشمنان مصون داشته و آن‌ها را مایوس و ناامیدتر خواهد کرد.

وی افزود: مردم ما باید نسبت به حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت و انتخاب شایسته‌ترین فرد آگاهی داشته و در روز یازدهم اسفند پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

فرماندار مهاباد با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه اظهار کرد: کشتار زنان و کودکان و بمباران مردم بی گناه و مظلوم فلسطینی به دست رژیم صهیونیستی و حامیان آن نقطه تاریکی در تاریخ بشریت است و باید تمام جهان اسلام صدای مظلومیت آنان را بشنود.

راهپیمایی کنندگان در پایان پس از قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایی ۲۲ بهمن مفاد آن را با شعار‌های الله اکبر تایید کرده و در پایان پرچم استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس را به آتش کشیدند.

                     

۲۲ بهمن همواره میعادگاهی برای تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل (ره)، شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همچنین لبیک گفتن به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.