سندرز:

آمریکا چطور از حقوق بشر در ایران و چین انتقاد می‌کند، اما حق مردم فلسطین را نادیده می‌گیرد؟

سناتور سندرز با انتقاد شدید از معیار‌های دوگانه آمریکا گفت که واشنگتن چگونه می‌تواند حقوق بشر ایران و چین را نقد کند، اما حقوق بشر مردم فلسطین را نادیده بگیرد؟

 سناتور برنی سندرز، در پیامی در ایکس نوشت: چگونه ایالات متحده می‌تواند بمباران غیرنظامیان در اوکراین توسط روسیه را به عنوان جنایت جنگی محکوم کند، اما ماشین جنگی نتانیاهو را که هزاران کشته برجای گذاشته است، تامین مالی کند؟

وی در ادامه آورده است: چگونه می‌توانیم حقوق بشر ایران و چین را نقد کنیم، اما حقوق بشر مردم فلسطین را نادیده بگیریم؟

سندرز پیشتر نیز گفته بود: اگر به تامین مالی جنگ کور نتانیاهو ادامه بدهیم، وقتی صحبت از جنایت جنگی می‌شود چگونه می‌توانیم با سری افراشته از اقدام ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در هدف قرار دادن غیرنظامیان و زیرساخت‌های غیرنظامی اوکراین انتقاد کنیم؟ چگونه می‌توانیم از چین و عربستان سعودی و سایر کشور‌ها بخاطر نقض حقوق بشر انتقاد کنیم؟

وی گفته بود: بخاطر مردم فلسطین و جایگاه خودمان در دنیا، نباید یک دلار دیگر به ماشین جنگی نتانیاهو کمک کنیم.

انتقاد سندرز در حالی صورت گرفته که براساس گزارش وزارت بهداشت غزه شمار شهدای فلسطینی به ۲۸ هزار و ۶۸ نفر افزایش یافته و تعداد مجروحان نیز به ۶۷ هزار و ۶۱۱ نفر رسیده است.

وزارت بهداشت غزه همچنین بار دیگر اعلام کرد همچنان تعداد زیادی از شهدای فلسطینی در خیابان‌ها و زیر آوار هستند و ارتش اسرائیل اجازه انتقال آن‌ها به بیمارستان‌ها را نمی‌دهد.

ارتش صهیونیستی از هفتم ماه اکتبر حملات ویران‌کننده‌ای را علیه نوار غزه آغاز کرده که منجر به نابودی بسیاری از زیرساخت‌های این منطقه بخصوص زیرساخت‌های بهداشتی غزه شده است.

نظامیان صهیونیست حتی به مردم آواره‌ای که دنبال ویرانی خانه‌هایشان در بیمارستان‌ها، مدارس و چادر‌ها سکونت دارند، نیز حمله می‌کند و در حال حاضر بر طبل حمله به رفح محل استقرار بیش از یک میلیون فلسطینی می‌کوبد. این اقدام صهیونیست‌ها صدای تمامی رهبران جهان را در آورده و کشور‌های اروپایی و عرب نسبت به هرگونه حمله و پیامد‌های آن هشدار داده‌اند.

برچسب ها: نوار غزه ، فلسطین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۳ ۲۴ بهمن ۱۴۰۲
۲۲:۳۶۲۳ بهمن ۱۴۰۲
واشنگتن جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار درغزه بوده است.

۲۲:۳۶۲۳ بهمن ۱۴۰۲
لندن جنایتکار شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری غیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار درغزه بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در جنگ سوریه بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2011 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی تروریست ها و حامیانش در جنگ سوریه بوده است.
جنایت، تجاوز و حمایت هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است.
صهیونیست ها 100 درصد فقط با حمایت آمریکا و غرب و برخی کشورهای عربی و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی جنایت می کنند، آدم می کشند و هم دست به اقدامات تروریستی و ترور می زنند.
تجاوز هوایی رژیم کودک کش صهیونیستی به خاک سوریه ازسال 2011 تاکنون جنایات جنگی و جنایت علیه بشریت است و هم ناقض قوانین بین الملل است ولی متاسفانه سران نجس وحشی، بی ادب، بی فرهنگ و بی شخصیت اسرائیل جنایتکار شماره یک سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند متاسفانه سازمان های بین المللی خیانتکار شماره یک ازسال 2011 تاکنون هیچ اعتراضی به این جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیار کرده اند؟ و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
داداش بیشتر رشته داستان نویسی شرکت میکنی؟؟؟
داری میگی از سال ۲۰۱۱ تا الان این جنایتای اسراییل بخاطر سکوت ارتش سوریه هستش؟؟اصلا میدونی چی میگی؟؟ ارتش سوریه که با حضور امریکا و داعش کلا متلاشی شد..اگه نیروهای مستشاری ایران و روسیه نبودن که همین داعش الانم بودش..هر چند هنوزهم هستش..سوریه نمیتونه امنیت خودش رو کامل تامین کنه بعد بفکر تامین امنیت فلسطین باشه؟؟
نه داداش مشکل از جای دیگس..میدونی که کشورهای عربی در مقابل اسراییل خم شدن که پیش قراولشون هم عربستان و امارات بوده و البته از بقیش هم بخاری بلند نمیشه..اساسا دنبال خوشی خودشون هستن تا بدرد فلسطین برسن..
حالا اردن و مصر حاضر شدن با پول گرفتن از اسراییل و امریکا مردم غزه رو تو بخشای بیابونی اردن و مصر ساکن کنن تا از اون طرف اسراییل با پاک سازی غزه کشور اسراییل رو کامل کنه..اینه اصل ماجرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
نیروهای آمریکایی و هم نیروهای ترکیه ای در خاک سوریه چه غلطی می کنند؟ همکاری سازمان ملل با آمریکا، ترکیه، اسرائیل و داعش ریشه ناامنی در عراق، سوریه و منطقه است. همکاری شورای امنیت سازمان ملل با آمریکا، ترکیه، اسرائیل و داعش ریشه ناامنی در عراق، سوریه و منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
اسرائیل به کدام قانون و مجوز از سال 2011 تاکنون به سوریه و هم لبنان حمله و تجاوز می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل و آمریکا با کدام قانون و مجوز به غزه تجاوز و حمله کرده اند و تاکنون بیش از 29 هزار نفر مردم مظلوم بی دفاع و بی گناه غزه را قتل عام کرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و مزدورانشان در جنگ یمن بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و مزدورانشان در جنگ یمن بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 2015 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار و مزدورانشان در جنگ یمن بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکا جنایتکار و هم انگلیس جنایتکار باید حمایت از اسرائیل جنایتکار را متوقف کنند.
۱۳:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و هم انگلیس جنایتکار باید حمایت از اسرائیل جنایتکار را متوقف کنند.
کشور فلسطین باید در مرز‌های ۱۹۶۷ تشکیل شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
رژیم آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون غده سرطانی جهان است.
رژیم انگلیس جنایتکار از سال 1917 تاکنون غده سرطانی جهان است.
رژیم اسرائیل جنایتکار از سال 1917 تاکنون غده سرطانی منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
امریکا فقط زور می گویدو بینای مردم است کور خود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار اگر واقعا خواهان توقف جنگ است، به اسرائیل سلاح ارسال نکند
با توجه به شهادت دوتن از سرداران سپاه اسلام در سوریه توسط رژیم وحشی و جنایتکار صهیونیستی از برادران معظم سپاه قدس درخواست می‌شود پاسخ درخور شأنی به این ددمنشی صهیونیست‌ها داده شود.
Iran (Islamic Republic of)
سکوت دنیا بیش از 4 ماه در قبال غزه همدستی در نسل‌کشی است
۱۳:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حمله اسرائیل جنایتکار و با کمک، حمایت و پشتیبانی آمریکا جنایتکار به مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اسرائیل جنایتکار و هم سران بی ادب آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
Iran (Islamic Republic of)
دولت آمریکا از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد. ارتش آمریکا از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد.
۱۳:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دولت آمریکا از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد.
ارتش آمریکا از حمایت رژیم صهیونیستی دست بردارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
رژیم آمریکا جنایتکار از سال 1917 تاکنون غده سرطانی جهان است.
رژیم انگلیس جنایتکار از سال 1917 تاکنون غده سرطانی جهان است.
رژیم اسرائیل جنایتکار از سال 1917 تاکنون غده سرطانی منطقه است.
Iran (Islamic Republic of)
آمریکایی‌ها بایدن را گزینه مناسبی برای ریاست بر کاخ سفید نمی‌دانند
۱۳:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمریکایی‌ها بایدن را گزینه مناسبی برای ریاست بر کاخ سفید نمی‌دانند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و مزدورانشان در فلسطین بوده است.
شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و مزدورانشان در فلسطین بوده است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و مزدورانشان در فلسطین بوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جامعه جهانی باید رژیم صهیونیستی را در مقابل جنایاتش پاسخگو کند

اکنون که مقاومت قهرمانانه گروه‌های مقاومت فلسطینی فصل جدید و دوران سازی در تاریخ مبارزات آزادی‌خواهانه و ضد اشغالگری را در برابر دیدگان جهانیان رقم زده است، بر تمام آزادی‌خواهان و عدالت‌جویان جهان و آنان که در هوای عدالت، آزادی و کرامت انسانی تلاش می‌کنند، فرض و واجب است تا حمایت و همراهی خود را از دفاع این روزهای مدافعان فلسطینی در برابر جنایتکاران و اشغالگران صهیونیستی ابراز و اعلام کنند تا مسیر رهایی از اشغال و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی هر چه زودتر به سرمنزل مقصود برسد و غریو شیرین رهایی و آزادی و پایان اشغال و ستم از ماذنه های قدس شریف طنین‌انداز شود.
آخرین اخبار