استاندار کرمان:

حضور مردم ایستادگی بر آرمان های انقلاب است

استاندار کرمان گفت: هر سال شاهد مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که نشان دهنده ایستادن و پای فشردن بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن در کرمان با حضور گسترده، پرشور و انقلابی مردم دیار شهید سپهبد قاسم سلیمانی و سیدالشهدای جبهه مقاومت برگزار شد و برای بار دیگر پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب، نظام و آرمان‌های شهدا ثابت کردند.

ملت شهیدپرور کرمان پای عهد خود و وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی مانده‌اند که "تا آخر به ولایت و ارزش‌های انقلاب وفادار هستند".

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان، راهپیمایی دشمن‌شکن و حضور باشکوه مردم انقلابی کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن انقلاب اسلامی را بیانگر وفاداری و علاقه‌مندی به انقلاب اسلامی دانست.

وی بیان کرد: هر سال شاهد مشارکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم که نشان دهنده حضور در صحنه آنان، ایستادن و پای فشردن بر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

استاندار کرمان از حادثه تروریستی ۱۳ دی‌ماه کرمان و شهادت و مجروحیت جمعی از مردم یاد کرد و ابراز داشت: مردم ما پای خون شهدا و انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و حضور باشکوه آن‌ها در راهپیمایی امروز بیانگر این است که توطئه دشمنان راه به‌جایی نمی‌برد.

فداکار همچنین به انتخابات ۱۱ اسفند امسال نیز اشاره داشت و گفت: مردم همانند گذشته با حضور پرشور خود در انتخابات امسال برگ زرین دیگری را بر صفحات انقلاب اسلامی خواهند افزود.

برچسب ها: راهپیمایی ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار