مردم کرمانشاه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند/دشمنان نمی‌گذارند دستاورد‌های انقلاب اسلامی به چشم بیاید

مردم کرمانشاه، در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب، اعلام کردند که همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

مردم انقلابی کرمانشاه، از دقایقی پیش با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، اعلام کردند که برخلاف یاوه گویی دشمنان، همچنان محکم و استوار پای انقلاب ایستاده‌اند.

این راهپیمایی در شهر کرمانشاه از ساعت ۹:۳۰صبح از میدان انقلاب اسلامی آغاز شد و هم اکنون راهپیمایان با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و ۲۲ بهمن ماه، یوم‌الله است، یوم الله و ... به سمت میدان آزادی در حال حرکتند.

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و کودکان گرفته تا زن و مرد در راهپیمایی امروز خودنمایی می‌کند. بسیاری از راهپیمایان هم بصورت خانوادگی در این مراسم شرکت کرده‌اند.

در مسیر راهپیمایی هم ایستگاه‌های فرهنگی بسیاری برپا شده و گروه‌های سرود دانش‌آموزی به اجرای برنامه می‌پردازند.

سخنران این مراسم در کرمانشاه آیت‌الله حسینی بوشهری رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم است.

راهپیمایی۲۲ بهمن در بیش از ۵۰ نقطه استان کرمانشاه در حال برگزاری است .

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: دشمنان با تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای نمی‌گذارند، دستاورد‌های انقلاب اسلامی به چشم بیاید.

آیت‌الله سید هاشم حسینی‌بوشهری در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرمانشاه از ۲۲ بهمن به عنوان یوم الله یاد کرد و افزود: باید نعمت پیروزی انقلاب را قدر بدانیم.

وی با بیان اینکه دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی انواع و اقسام دشمنی‌ها را برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب به کار بسته اند، گفت: دشمنان به خوبی انقلاب ما را شناخته اند و می‌دانند اگر این انقلاب تداوم یابد، اهداف و آرمان‌های استعماری آن‌ها در دنیا با چالش مواجه خواهد شد، لذا از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب کوتاهی نمی‌کنند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مشکلات اقتصادی کنونی ما ریشه در توطئه‌چینی دشمنان دارد، افزود: آن‌ها از یک سو ما را تحریم کرده و اجازه نمی‌دهند دارو و کالا‌های اساسی وارد کشور شود و از دیگر سو می‌کوشند بگونه‌ای وانمود کنند که انقلاب به فکر مردم نیست.

حسینی بوشهری تاکید کرد: دشمنان با تبلیغات و هیاهوی رسانه‌ای نمی‌گذارند، دستاورد‌های انقلاب اسلامی به چشم بیاید.

وی در ادامه با بیان اینکه هم اکنون با دو تهدید داخلی و خارجی مواجهیم، تاکید کرد: برای ادامه راه انقلاب باید تهدیدات داخلی و خارجی را جدی بگیریم و نگذاریم دشمنان از هیچ طریقی به اهداف خود برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب برسند.

سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه با بیان اینکه دشمنان می‌کوشند با ناامید کردن مردم به اسلام و انقلاب ضربه بزنند، افزود: در این شرایط تزریق روحیه امید و امیدواری در جامعه از سوی مدیران و مسئولین راهکار مقابله با این توطئه‌ها است.

وی افزود: در این شرایط مدیران و مسئولان باید با کار مضاعف مردم را نسب به اسلام و انقلاب دلگرم کنند.

وی وحدت را رمز ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان برشمرد و گفت: باید وحدت بین آحاد مردم از کرد و ترک و لر و بلوچ تا دیگر اقوام و مذاهب را حفظ کنیم تا بتوانیم در برابر دشمنان ایستادگی‌کنیم.

حسینی بوشهری در ادامه بی تفاوتی به اسلام و انقلاب را یکی دیگر از آسیب‌هایی دانست که می‌تواند به انقلاب اسلامی ضربه وارد کند و گفت: باید همه همچون سال‌ها و روز‌های ابتدایی پیروزی انقلاب پای کار باشیم و نگذاریم ضدارزش‌ها جایگزین ارزش‌ها شوند.
 
وی در ادامه از تهاجم فرهنگی به عنوان یکی از موضوعاتی یاد کرد که دشمنان روی آن سرمایه گذاری کرده اند و گفت: دشمنان می‌کوشند نسل جوان ما را تحت تاثیر فرهنگ غربی قرار داده و نگذارند فرهنگ اسلامی ایرانی بین آن‌ها نهادینه شود، در حالیکه فرهنگ اسلامی ایرانی می‌تواند جوانان را در مسیر موفقیت و سربلندی قرار دهد. 

حسینی بوشهری اشاره‌ای هم به تهدیدی به نام نفوذ دشمنان داشت و گفت: باید مراقب نفوذی‌ها که با چهره دوست آمده و در واقع دنباله رو دشمنان هستند، باشیم.

وی اشاره‌ای هم به رشادت‌های مردم کرمانشاه در دفاع از خاک کشور در دوران جنگ تحمیلی داشت و گفت: مردان و زنان قهرمان کرمانشاهی همراه با دیگر هموطنانمان اجازه ندادند یک وجب از خاک کشور به بیگانگان واگذار شود، لذا شایسته تکریم‌اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.