دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مردم همیشه در صحنه این استان را برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن فراخواندند.

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و محمد کرمی آمده است: پیروزی حق علیه باطل وعده قطعی پروردگار است و وقوع انقلاب اسلامی بر اساس معارف دینی، با لطف خداوند و رهبری امام خمینی (ره) و همراهی مردم مومن، متعهد و ملتزم به اسلام به عنوان یکی از معجزات قرن، تحقق این وعده الهی بود که امروز الگویی برای تمامی ملت‌های آزاده جهان است.
امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که شاهد تحولات عظیمی به تأسی از انقلاب شکوهمند اسلامی در منطقه و فطرت‌های بیدار ملت‌ها هستیم.
در این پیام آمده است: امروز جنگ نابرابر غزه، نشان می‌دهد که ملت‌های بیدار پیرو راه راستین حق هستند و باطل با جولان حداکثری و عملیات روانی نتوانسته بر وجدان‌های بیدار غلبه کند.
اینجانبان ضمن عرض تبریک چهل و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز انقلاب اسلامی ایران، همراه با مردم مسلمان، ولایتمدار، شریف و نجیب استان سیستان و بلوچستان بار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را علیه نظام سلطه در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن به نمایش خواهیم گذاشت و با آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی و شهدا، تجدید میثاق خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار