ساخت مسکن با واگذاری زمین در ۱۳۰ روستای استان شتاب می‌گیرد

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: شناسایی زمین‌های موات در ۱۳۰ روستا برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است.

فرهاد سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین در مراسم آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی طرح نهضت ملی مسکن در روستای رشتقون که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، گفت: طرح آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین در هفت روستا در استان عملیاتی شده که روستا‌های رشتقون و فارسیان وارد سامانه شده و سه روستای رشتقون و نجم آباد و کورانه به دلیل مشکلات اوقافی بودن مردم نگرانی‌هایی دارند که آن را پیگیری و برطرف خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین بیان کرد: در روستای فارسیان ۸۰۰ نفر از جوانان برای این طرح ثبت نام کرده اند که اکثر جوانان منطقه هم متقاضی هستند که ۱۷ نفر نیز متقاضی طرح جوانی جمعیت هستند.

سبحانی گفت: در هفت روستای استان ۱۵۲۶ هکتار اراضی وارد محدوده شده و ۲۶ هزار قطعه فازبندی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین افزود: در ۱۳۰ روستا برای واگذاری زمین اقدام کردیم و شناسایی زمین‌های موات آغاز شده است و ۲۶۰ هکتار زمین به هفت هزار قطعه تبدیل شده که مشکل مسکن این روستا‌ها حل خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۴۵ ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام وقتی زمین‌های رشتقون اوقافی هستند چرا مسکن ملی رو آنجا دارید می‌سازید بعدش وعده سر خرمن میدید که مشکلشون حل میکنید..چرا اینقدر شما سر مردم رو کلاه می‌گذارید خدا ازتون نگذره که مردم رو دارید با این زمین‌های اوقافی اسیر و عبیر میکنید
آخرین اخبار