دعوت نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

نمایندگان گیلان در مجلس خبرگان رهبری در پیام‌های، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از مردم گیلان خواستند در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن حضور پرشور داشته باشند.

در پیام‌های ۴ نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری آمده است: دهه مبارک فجر انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و یوم الله ۲۲ بهمن در تاریخ کشورمان یاد آور جانفشانی، رشادت و ایثار و شهامت مردمی تاریخ ساز به رهبری مرجع عظیم الشأن حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است و وقوع انقلاب اسلامی، اوج موهبت الهی به مردم شجاع و مومنی بود که ولایتمداری واتحادشان، فصل سرد سال ۵۷ را به خاطره گرم و ماندگار تبدیل کرد.
با گره خوردن این انقلاب از قشر ضعیف و دردمند جامعه به زعامت حضرت آیت الله العظمی امام خمینی (ره) به آثار ظهور دولت کریمه حضرت مهدی عج الله تعالی فرجه الشریف در انتقام از مستکبران جهان، زمینه خشم و نگرانی عمیق دنیای جهانخواران فراهم گردید تا جایی که مخالفت آشکار وتبلیغ اسلام هراسی را آغاز کردند.
خدا را بر این موهبت سپاسگزار بوده و بی صبرانه با دمیدن خورشید صبح ۲۲ بهمن در صفوفی گسترده و آشکار بر پیمان خود با آرمان‌های امام راحل تاکید و در دفاع از مواضع هوشمندانه مقام معظم رهبری در تحکیم نظام جمهوری اسلامی، استکبار جهانی و رژیم کودک کش غاصب فلسطین را مایوس‌تر از قبل خواهیم نمود.
بی شک عزم مردم گیلان که با موهبت‌های آسمانی مانوس‌تر از نقاط دیگر کشور هستند به شکرانه ودیعه انقلاب اسلامی، یکپارچه و هماهنگ‌تر از قبل به دفاع از ارزش‌های والای شهدا، بویژه شهدای امنیت و حرم، نعمت بی بدیل رهبری نظام اسلامی، عزم خود را در خیابان‌های استان به نمایش خواهند گذاشت.

 

برچسب ها: راهپیمایی ، 22بهمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.