دوتار نواز خراسان شمالی به جشنواره موسیقی فجر راه یافت

جمشید ولی نژاد دوتار نواز استان به سی و نهمین جشنواره موسیقی فجر راه یافت.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت:: این هنرمند عرصه موسیقی مقامی استان در ۲۴ بهمن ماه جاری در فرهنگسرای ارسباران به اجرای موسیقی خواهد پرداخت و نوای دوتار موسیقی خراسان شمالی در این دوره از موسیقی فجر طنین انداز می‌شود.

مسعود مرواری افزود: اجرا‌های صحنه‌ای این دوره از جشنواره براساس اعلام دبیرخانه با حضور گروه‌های موسیقی در بخش‌های ردیف دستگاهی، نواحی، کلاسیک، بین‌الملل، ارکسترال، پاپ، کودک و نوجوان، بانوان و سرود است.

معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۸۱ اجرا در ۷۲ سانس با حضور گروه‌های بین‌المللی در این جشنواره برگزار می‌شود.

وی گفت: هنرمندان از کشور‌های هندوستان، بلژیک، عراق، ارمنستان، افغانستان، ازبکستان، تاجیکستان و هلند در تالار‌های پایتخت به هنرنمایی می‌پردازند.

سی و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از سوی انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن امسال در بخش‌های رقابتی (جایزه باربد) و غیررقابتی همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار می‌شود.

برچسب ها: موسیقی ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.