۶ طرح عمرانی در شادگان بهره‌برداری یا کلنگ زنی شد

۶ طرح عمرانی و زیربنایی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهر شادگان کلنگ‌زنی یا بهره‌برداری شدند.

جمال صالح‌زاده ،فرماندار شادگان در این آیین گفت: برای اجرایی شدن این طرح‌ها ۲۳۷ میلیارد ریال اعتبار از محل تملک دارایی استان خوزستان در نظر و یا هزینه شده است.

وی اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت در منطقه شهید مطهری با اعتبار ۵۱ میلیارد ریال و در مدت زمان ۶ ماهه به بهره‌برداری رسید.

وی به آغاز عملیات اجرایی پروژه عمرانی در مناطق مختلف شهر شادگان اشاره کرد و افزود: این پروژه که شامل جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی است با اعتبار بیش از ۲۵ میلیارد ریال تا پایان سال جاری آماده بهره‌برداری می‌شود.

فرماندار شادگان گفت: همچنین عملیات احداث پل ۱۲ فروردین با اعتبار ۲۹ میلیارد ریال آغاز و در ۶ ماه آینده تکمیل و بهره‌برداری خواهد شد.

صالح‌زاده بیان کرد: تکمیل ساحل سازی رودخانه شادگان با اعتبار ۴۳۲ میلیارد ریال از پروژه‌های رفاهی است که در ۶ ماه آینده برای استفاده مردم بهره‌برداری خواهد شد.

وی افزود: بهسازی معابر خیابان امام خمینی (ره) با اعتبار ۵۲ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های عمرانی است که در سه ماه آینده عملیات اجرایی آن به پایان خواهد رسید.

فرماندار شادگان گفت: بهسازی گلزار شهدا در فاز اول با ۲۶ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمران شهری است که امروز آغاز و در سه ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.