وزیر راه و شهرسازی:

قزوین جزو ۲۷ منطقه شهرک ساحلی انتخاب شد

وزیر راه و شهرسازی، قزوین را جزو ۲۷ منطقه انتخاب شده شهرک ساحلی کشور اعلام کرد و گفت: قزوین با یک ساحل هم پیوند شده و از اقتصاد دریا برخوردار خواهد شد.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در حاشیه سفر یک روزه خود به استان قزوین و در بازدید روند ساخت سه هزار و ۵۰۰ واحدی مسکن در شهر مهرگان گفت: با اتصال قزوین به یکی از سواحل شمالی کشور، این استان با افزایش صنعت گردشگری و رونق اقتصادی همراه خواهد شد.

وی به وجود ۵۷ ناحیه منفصل جدید شهری در کشور اشاره کرد و یادآور شد: نواحی منفصل شهری موجود در شورای عالی معماری و شهرسازی مصوب شده و در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

بذرپاش بیان کرد: ساخت و توسعه شهرک‌های مسکونی کشور با هدف توسعه منطقه‌ای و بهره مندی اقشار مختلف از امکانات سکونتی انجام می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در طرح جدید دهکده روستایی که قرار است ۵۰۰ هزار قطعه زمین به بافت هادی روستایی الحاق شود، واگذاری زمین در روستا‌ها نیز در سال آینده شتاب می‌گیرد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای آغاز طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد مسکونی به متقاضیان مسکن تحویل داده شده که از این میان برای ۶۰ هزار واحد مسکونی در استان قزوین هدف گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار