معاون وزیر علوم:

قطب‌های ملی توسعه علم و فناوری در سطوح استانی ایجاد می‌شود

محمد علی نژاد گفت: ایجاد قطب‌های ملی توسعه علم و فناوری در سطوح استانی یکی از ماموریت‌های وزارت علوم است و بر این اساس پارک‌های علم و فناوری توسعه می‌یابد.

سجاد محمد علی‌نژاد معاون فناوری وزیر علوم پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح ساختمان پارک علم و فناوری مریوان اظهار کرد:در وزارت علوم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که بستر رشد مراکز و فناوری و واحد‌های دانش‌بنیان را در کردستان فراهم سازیم.

وی گفت: ایجاد قطب‌های ملی توسعه علم و فناوری در سطوح استانی یکی از ماموریت‌های وزارت علوم است و بر این اساس پارک‌های علم و فناوری توسعه می‌یابد.

معاون وزیر علوم ادامه داد: با راه‌اندازی ساختمان پارک علم . فناوری مریوان ظرفیت واحد‌های فناور در این شهرستان به ۲ برابر می‌رسد.

وی تاکید کرد: با توجه به ظرفیت و استعدادی که در شهرستان مریوان وجود دارد و برخی شرکت‌های پیشرو در این مرکز، زمینه اشتغال پایدار فراهم خواهد شد.

استاندار کردستان نیز در این آیع اظهار کرد: در ایام دهه فجر ۱۰۶ پروژه با اعتبار بیش از پنج هزار میلیارد ریال در شهرستان مریوان افتتاح و بهره برداری شده است.

اسماعیل زارعی کوشا افزود: یکی از این پروژه‌ها ساختمان مرکز رشد و فناوری است و با احداث این ساختمان ظرفیت مناسبی برای شرکت‌هایی که در حوزه دانش بنیان فعالیت می کنند فراهم شده است.

 ساختمان پارک علم و فناوری مریوان در زمینی با زیربنای ۲۰۰ مترمربع در ۴ طبقه و با صرف اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیارد ریال احداث و امروز به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.