افتتاح شرکت تولیدکننده ضد یخ جاده در هفشجان

همزمان با دهه فجر، شرکت تولیدکننده ضد یخ جاده در شهرک صنعتی هفشجان بهره‌برداری شد.

محمدکاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شرکت تولید ضد یخ جاده در شهرک صنعتی هفشجان امروز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر و با حضور معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با تولید این محصول نمک‌پاشی از چرخه جاده‌ها برای یخ‌زدایی حذف می‌شود و بزرگترین خدمت به محیط‌زیست انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


منزوی اضافه کرد: این واحد نخستین تولیدکننده کلسیم منیزیم استات است که برای جلوگیری از یخ‌زدگی جاده‌ها به همراه کاهش تخریب پل‌ها و سازه‌ها، کاهش تخریب زیرساخت‌های جاده‌ای و دوستدار محیط زیست تولید می‌شود.

رسول بروجنی مدیرعامل شرکت تولیدکننده ضد یخ گفت: محصول ضدیخ جاده برای نخستین بار در کشور تولید شده است و با ۴۰۰ میلیارد ریال سرمایه اولیه شروع به کار کرده است که همه سرمایه این طرح آورده شخصی است.

وی افزود: هم‌اکنون با راه‌اندازی این طرح زمینه اشتغال ۲۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم شده است.

بروجنی اضافه کرد: با راه‌اندازی شیفت‌های دو و سه نیز زمینه اشتغال به صورت مستقیم برای ۶۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: این محصول برخلاف نمک که آسیب‌های فراوانی به زیرساخت‌های جاده‌ای و محیط زیست وارد می‌کند و آب‌های زیرزمینی را آلوده و خاک را شور می‌کرد، ضرر و زیان ندارد و دوستدار محیط زیست و هیچ گونه فرسایشی ایجاد نمی‌کند و زیرساخت‌های جاده‌ای و شهری را نیز تخریب نمی‌کند.
بروجنی اظهار کرد: امسال برای سرمایه در گردش ۵۰ میلیارد ریال نیز از محل تسهیلات صندوق کار آفرینی امید استفاده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار