دعوت رئیس‌جمهور از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

رئیسی از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

رئیس‌جمهور ضمن دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: حضور مردم در همه عرصه‌ها، امیدبخش و حماسه‌آفرین بوده است.

رئیسی افزود: مردم ما زمان شناس هستند و می‌دانند که حضورشان در راهپیمایی بیست و دو بهمن چه نقشی در امید آفرینی برای کشور و ایجاد یاس و ناامیدی برای دشمنان دارد.

او ادامه داد: حضور مردم همیشه امیدبخش و حماسه آفرین بوده و باید گفت که مساله ۲۲بهمن بسیار مهم بوده و دهه فجر دهه امید است.

حجت الاسلام رئیسی تاکید کرد: حضور مردم در راهپیمایی فردا جلوه‌ای از انسجام ملی، امید به آینده، شکرگزاری به درگاه خداوند نسبت به انقلاب شکوهمند اسلامی و تجدید میثاق با انقلاب و رهبری است.

رئیس جمهور کشورمان ادامه داد: یقین دارم که حضور مردم در راهپیمایی بیست و دو بهمن با شکوه‌تر از سال‌های گذشته خواهد بود، چرا که انقلاب شکوهمند اسلامی توانسته به اهداف خود نزدیک و نزدیک‌تر شود و همچنان که رهبر انقلاب فرموده‌اند به قله نزدیک شده ایم و امید است حماسه حضور مردم بتواند بسیاری از گره‌ها را باز کند.

برچسب ها: 22 بهمن ، ریاست جمهوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۹:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
فیش بن خواربار بازنشستگان شرکت مخابرات دی ماه سال ۱۴۰۰ صادر شده است ولی اما متأسفانه پول بن خوار بار از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون واریز نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
قرار بود بن خوار بار و رفاهیات بازنشستگان شرکت مخابرات شهریور ماه سال ۱۴۰۲ پرداخت شود پس چی شد.
۰۹:۲۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
مهلت یک ماهه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس به شرکت مخابرات در مورد پرداخت رفاهیات بازنشستگان که بیش از ۱۳ ماه است تمام شده است ولی اما متأسفانه هیچ خبری از پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
۰۹:۱۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
ماه مهر سال ۱۳۹۹ از شرکت مخابرات منطقه تهران درخواست وام تعاون کردم ولی هنوز پرداخت نکردن کسی هم جوابگونیست
بازنشسته شرکت مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا ۲۰۰ کانال صدا و سیما برای برنامه‌های انتخاباتی راه اندازی می‌شود و این در حالی است که متأسفانه شبکه خبر تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
چرا شرکت مخابرات ایران و هم سازمان بورس در مورد واریز سود سهام ترجیحی به‌ موقع اطلاع‌ رسانی نمی کنند؟
حرف دل همه سهامداران شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
لطفا از آقای سلطانی بپرسید این انصاف است پس از دوسال رفاهیات را با جدول دوسال پیش پرداخت کند ؟ وتمام کسورات معوق را در اولین فیش بعد ازدو سال کم کند؟ وفیش دی برخی از باز نشسته ها رو منفی کند؟ این یک توهین نیست؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
زمان و مبلغ پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام شد
عیدی بازنشستگان برای هر نفر معادل ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، همسر ۷۰۰ و هر فرزند ۳۰۰ هزار تومان است و اوایل اسفند پرداخت می‌شود.
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی راباید مطابق مزایای کارگری محاسبه کنند نه کارمندی ما بازنشستگان کارگری خواهان پرداخت عیدی طبق قانون کار هستیم لطفا دولت این موضوع رارسیدگی کند

چه تفاوتی بین کارگر شاغل و بازنشسته وجود دارد که شاغل ۱۶ – ۱۵ میلیون تومان عیدی می‌گیرد ولی کارگر بازنشسته که مشکلاتش قطعا چند برابر شاغل است باید ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بگیرد؟
سال‌هاست که یکی از اصلی‌ترین مطالبات بازنشستگان تامین اجتماعی، پرداخت عیدی کارگری است؛ این مطالبه را در دولت‌های مختلف مطرح کرده‌ایم، اما متاسفانه هیچ زمان گوش شنوایی نبوده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۴ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
حقوق یک کارمند، کارگر و بازنشسته با ۳۰ و ۳۵ سال سابقه کار متاسفانه به اندازه حقوق ۱ و ۴ سال سابقه کار یک نماینده مجلس درخانه ملت نیست چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
حرف دل همه کارمندان، کارگران و بازنشستگان در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
متاسفانه تاکنون فقط یک شعار بوده است متاسفانه مجلس در باره مشکلات بازنشستگان کوتاهی کرده است.
۰۹:۰۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سرمدی: حمایت از بازنشستگان، وظیفه مجلس است/ متاسفانه تاکنون فقط یک شعار بوده است متاسفانه مجلس در باره مشکلات بازنشستگان کوتاهی کرده است.
Iran (Islamic Republic of)
وضعیت بورس را درست کنید متأسفانه هر سال سود سهامداران در بورس پایمال و ضایع می شود چرا؟
۰۹:۰۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
وضعیت بورس را درست کنید متأسفانه هر سال سود سهامداران در بورس پایمال و ضایع می شود چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
دولت تکلیف مردم را در بورس روشن کند مجلس تکلیف مردم را در بورس روشن کند
۰۹:۰۰ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
دولت تکلیف مردم را در بورس روشن کند مجلس تکلیف مردم را در بورس روشن کند
Iran (Islamic Republic of)
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۵ ماه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات نشده است چرا؟
۰۸:۵۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت ۲۵ ماه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
سوال اینجاست که چرا ۲۰۰ کانال صدا و سیما برای برنامه‌های انتخاباتی راه اندازی می‌شود و این در حالی است که متأسفانه صدا وسیما تاکنون هیچ کاری برای حل وفصل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۸:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
اگر قوه قضائیه مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی می کرد و مدیران مخابرات جرات نمی کردند از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پایمال و ضایع کنند. اگر سازمان بازرسی کل کشور مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی و رسیدگی می کرد و مدیران مخابرات جرات نمی کردند از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بن خواربار ورفاهیات بازنشستگان مخابرات پایمال و ضایع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
اگر مسلمان، دین اسلام وقرآن را قبول دارید نباید حق وحقوق کارکنان، بازنشسته ها پایمال و ضایع کنید

اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 50 تا 70 میلیون تومانی مدیران و مسئولان 100 درصد فقط حرام است.

اگر در اسلام حرام و حلال وجود دارد پس دریافت حقوق مبلغ 70 تا 100 میلیون تومانی نمایندگان مجلس هم حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار ایلنا، طی یک سال گذشته، بازنشستگان مخابرات ایران بارها در شهرهای مختلف تجمع کرده‌اند. مهم‌ترین خواسته‌ی این بازنشستگان؛ اجرای آیین‌نامه‌ی سال ۸۹ است.

در همین رابطه، جمعی از نمایندگان کانون مرکزی بازنشستگان شرکت مخابرات در نشستی؛ اعتراض خود را نسبت به‌ عدم اجرای مصوبات آیین نامه استخدامی مصوبه شرکت مخابرات بیان کردند. ابوالفضل شاهیلو (مدیرعامل کانون مرکزی بازنشستگان شرکت مخابرات)، با بیان اینکه این شرکت بیش از ۵۰ هزار عضو دارد، گفت: کانون با هدف صیانت از حقوق بازنشستگان تلاش‌های زیادی کرد و به دفتر ریاست جمهوری، وزارت اطلاعات و فناوری اطلاعات نامه نگاری کرد اما متأسفانه نتیجه‌ای نگرفتیم. از این‌رو برای انعکاس مطالبات صنفی در چند ماه اخیر در مقابل ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، گاهی مجلس شورای اسلامی و ستاد اجرایی فرمان امام و نیز شرکت مخابرات تجمع کردیم اما متأسفانه آن‌ها به بازنشسته ۸۰ساله که عصا به دست برای گرفتنِ مطالباتِ خود می‌آید و امکان دارد با هر تنش عصبی، سلامت جسمی‌اش به خطر بیفتد، برچسب زدند و مانع تجمعات شدند.

شاهیلو مطالبات بازنشستگان را در چارچوب قوانین و مقررات وزارت کار دانست و خاطر نشان کرد: مطابق با آیین‌نامه استخدامی شرکت مخابرات این شرکت نسبت به بازنشستگان خود تعهداتی دارد، که آن‌ها را پرداخت نمی‌کند و در تاریخ‌های مختلف سال به بهانه‌های گوناگون یکی از حقوق بازنشستگان را حذف می‌کنند.

محمود جعفری (مشاور کانون مرکزی بازنشستگان شرکت مخابرات)، نیز گفت: بر اساس اصل ۴۴ قانون اساسی شرکت مخابرات سهام خود را واگذار کرد؛ البته ما با این موضوع که چه کسانی این شرکت را خریداری کردند کاری نداریم اما به عنوان نیروی انسانی که ۳۰ سال در این شرکت کار کرده دارای حق و حقوقی هستیم. این شرکت بدون نظرخواهی از کارکنان واگذار شد و امروز کارکنان در موضوعاتی چون رفاهیات، حقوق معیشتی، بیمه پایه، بیمه عمر و بیمه تکمیلی با چالش مواجه هستند چراکه بعد از واگذاری تمام این حقوق برای بازنشستگان حذف شد.

به گفته جعفری، بیمه پایه بازنشستگان مخابرات بیش از ۵۰ بار قطع شده و حدود ۲۰ ماه است که رفاهیات ما را قطع کرده‌اند. تکلیف رفاهیات کارگر بر اساس آیین نامه شرکت مخابرات مشخص شده است؛ در این سند، بیمه عمر، بیمه تکمیلی، دندان پزشکی، خواروبار و مناسبات‌ها و امکانات ازدواج، کفن و دفن و… آمده است و باید اجرا شود.

وی ادامه داد: کارکنان شرکت مخابرات؛ کارمند دولت بودند و بعد از واگذاری این شرکت کارکنان این شرکت مشمول اجرای اصل ۳۱ قانون اساسی می‌شدند که مطابق با این اصل کارکنان زیرمجموعه وزارت کار قرار می‌گیرند؛ اما متأسفانه این قانون برای کارکنان اجرا نمی‌شود و آنها رها شده‌اند و هیچ نهادی مسئولیت ما را نمی‌پذیرد. وزارت ارتباطات، وزارت اقتصاد و دارایی، سازمان خصوصی‌سازی هیچ کدام از این نهادها خود را در مقابل ما مسئول نمی‌دانند. حالا این پرسش مطرح است که نظارت بر اجرای تعهدات برعهده کجاست و چه کسانی باید بر فرآیند خصوصی‌سازی شرکت مخابرات نظارت کند.

مشاور کانون بازنشستگان شرکت مخابرات با تأکید بر اینکه ۳۰ درصد از رفاهیات بازنشستگان به بهانه‌های مختلف حذف می‌شود، گفت: بیمه تکمیلی بازنشستگان را ۸ بار قطع کردند.

جعفری تأکید کرد: خواسته ما فراقانونی نیست بلکه مصوبات دولت و مجلس است؛ اما نمی‌دانیم چرا این مصوبات اجرا نمی‌شود و به هر کسی مراجعه می‌کنیم به بن بست می‌خوریم.

وی با طرح این پرسش که بازوی اجرایی کمیسیون اصل ۹۰ چه کسانی هستند؟ افزود: اگر قرار است حقی به مظلوم بازگردد، چرا وقتی یک درصد از املاک شرکت مخابرات فروخته شد و میلیاردها تومان سرمایه به‌دست آوردید، به بازنشستگان می‌گویید که ما نداریم و ورشکسته هستیم؟ در گذشته چطور می‌توانستیم بودجه آموزش و پرورش، بخشی از ارتش و… را تامین کنیم اما امروز چرا با افزایش مصرف اینترنت در خانواده‌ها این شرکت اعلام ورشکستگی می‌کند؟

جعفری در پایان بیان کرد: وزارت ارتباطات از ما به عنوان برهم زنندگان نظم شکایت کرده است اما چنین برچسب‌هایی حق بازنشستگان نیست. بازنشسته‌ ۸۰ ساله دغدغه معیشت خود و خانواده‌اش را دارد و مطالبات قانونی و به حق خود را مطرح می‌کند. به بازنشستگان نباید برچسب زد، آنها مطالبات به حق خود را مطرح می‌کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۷ – ۰۵ تیر ۱۴۰۲
رئیس قوه قضاییه:

همکارانم به بیش از ۲۰ هزار پرونده در اعتراضات رسیدگی کردند/ سوال اینجاست که پس چرا شکایت و اعتراض بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بررسی و رسیدگی نشده است و این در حالی است که در این مدت ۱۹ ماه بیش از ۹۹۹ هزار بار در رسانه های و… اعتراض کرده ایم و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۱ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
تجمع بازنشستگان مخابرات
بازنشستگان مخابرات مقابل ستاد اجرایی فرمان امام جمع شدند.

کد ویدیودانلود
سلام، بار‌ها و بصورت گسترده همکاران مخابراتی برای دریافت مطالبات ۱۳ ساله و اعتراض به عدم دریافت خواربار دی و بهمن و اسفند سال ۱۴۰۰ و فروردین ۱۴۰۱ در جلوی شرکت مخابرات و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دست به تجمع زدند. لطفا صدای بازنشستگان مخابرات باشید و صدای ما را به گوش مسِولان برسانید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
با سلام
مگر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس آقای پژمانفر نگفته بود مخابرات ایران از خرداد ماه ۱۴۰۲ بن خواربار وسایر رفاهیات بازنشستگان را پرداخت میکند حالا که بهمن ماه ۱۴۰۲ رسیده وتا کنون خبری از رفاهیات بازنشستگان نشده است ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۰۸:۰۷ ۲۳ بهمن ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 25 ماه هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات نشده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشستگان تامین اجتماعی هم وابسته به حکومت نظامی جمهوری اسلامی نیستند و تاکنون هم نبودند
۱۹:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۰/۲۸ ۱۳:۵۶:۵۰
وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۳۲ هزار بازنشسته کشوری واریز شد + جزئیات
معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از واریز نوبت ششم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۳۲ هزار نفر از بازنشستگان این صندوق خبر داد.
بازنشستگان تامین اجتماعی هم وابسته به حکومت نظامی جمهوری اسلامی نیستند و تاکنون هم نبودند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
سن بازنشستگی را شورای نگهبان خلاف شرع تشخیص نداد ولی تبدیل وضعیت یک عده کارگر بیچاره را خلاف شرع حساب کرد. آقای رئیسی این ظلم مسلم اینها در دوره ریاست جمهوری شماست .
Iran (Islamic Republic of)
قرار بود عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق بهمن واریز ‌شود پس چی شد.
۱۹:۰۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ۱۰ اسفند واریز می‌شود
قرار بود عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق بهمن واریز ‌شود پس چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ۱۰ اسفند واریز می‌شود
قرار بود عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی با حقوق بهمن واریز می‌شود پس چی شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
جزئیات وام ۲۰ میلیون تومانیِ بازنشستگان بدون نیاز به ضامن
مدیرکل فرهنگی، اجتماعی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه مبلغ وام اعطایی به بازنشستگان در سال گذشته ۱۲ میلیون تومان بود گفت: در سال جاری این تسهیلات به ۲۰ میلیون تومان افزایش یافت که نیاز به معرفی ضامن هم ندارد و بازنشستگان بدون مراجعه حضوری می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند. در سال جاری تاکنون ۲۳۰ هزار فقره وام به بازنشستگان اختصاص یافته و تلاش می‌کنیم این تسهیلات تا پایان سال به ۲۵۰ هزار فقره برسد.

وام 20 میلیون تومانیِ بازنشستگان بدون نیاز به ضامن باید به همه بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شود متأسفانه بیش از 90 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی از دریافت وام 20 میلیون تومانیِ بازنشستگان بدون ضامن محروم هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ چقدر افزایش می‌یابد؟ میانگین افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟
۱۷:۳۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ چقدر افزایش می‌یابد؟
میانگین افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شرکت‌نمییکنیم‌تا عدالت برقرا بشه و محرومان را فقط برای تبلیغات استفاده نکنید
جانباز سراغ دارم
۳۰۰ملیارد ثروت داره و ماهی چند ده ملیون حقوق و حق پرستاری میگیره
چرا؟؟؟
اونوقت منه معلولِ شدید با مستمری تحقیرآمیز بهزیستی باید بگزرونم
این عدالته؟؟؟؟..
Iran (Islamic Republic of)
۳.۲ میلیارد دلار از بدهی خارجی دولت گذشته تسویه شد
۱۷:۱۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
۳.۲ میلیارد دلار از بدهی خارجی دولت گذشته تسویه شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پوشش اين زن در راهپيمايى ٢٢ بهمن فضاى مجازى را منفجر كرد! (عكس)
آزادی حجاب در راهپیمایی 22 بهمن (عکس)
Iran (Islamic Republic of)
کالابرگ الکترونیک غلط و اشتباه است
۱۵:۲۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
کالابرگ الکترونیک غلط و اشتباه است
Iran (Islamic Republic of)
در همه جای دنیا بیشترین حمایت را از باز نشسته هامیکنند ولی در کشور ما متاسفانه کمترین
۱۴:۰۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
در همه جای دنیا بیشترین حمایت را از باز نشسته هامیکنند ولی در کشور ما متاسفانه کمترین
Iran (Islamic Republic of)
امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ هست یارانه های نقدی کی واریز می‌شود؟
۱۳:۱۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
امروز یکشنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ هست یارانه های نقدی کی واریز می‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
بیش از ۲ سال است که بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور هر هفت اعتراض می کنند ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ کسی هم در شرکت مخابرات و هم کشور به اصطلاح اسلامی پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۲:۰۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 2 میلیون و 500 هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه 30 الی 35 سال پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان عیدی پرداخت می کنند چرا؟

۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 2 میلیون و 500 هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه 30 الی 35 سال پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان عیدی پرداخت می کنند چرا؟

۱۱:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
بازنشستگان تامین اجتماعی امسال چقدر عیدی می‌گیرند؟ 2 میلیون و 500 هزار تومان! شرم آور و تاسف بار است که بازنشستگان تامین اجتماعی با سابقه 30 الی 35 سال پرداخت حق بیمه مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان عیدی پرداخت می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ 2 میلیون و 500 هزارتومان اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان تامین اجتماعی است.
۱۱:۵۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
عیدی امسال بازنشستگان تامین اجتماعی مبلغ 2 میلیون و 500 هزارتومان اهانت، توهین، بی احترامی و خیانت به بازنشستگان تامین اجتماعی است.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و سایر مسئولان تامین اجتماعی به همراه دولت و مجلس به بازنشستگان تامین اجتماعی اهانت و خیانت کردند و اهانت و خیانت می کنند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
گرفتن وام فقط در یک ساعت!

1400/02/04 - 13:13

گرفتن وام فقط در یک ساعت! و این در حالی است که بنده متاسفانه بارها در باره بانک ملی شعبه نسیم شهر رباطر کریم به عبدالناصر همتی رئیس کل بانک مرکزی سابق اعتراض کردم و پیام دادم ولی متاسفانه تاکنون پیگیری، بررسی و رسیدگی هیچ خبری نیست چرا؟

بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم کد 2358

بانک ملی شعبه نسیم رباط کریم، بازنشستگان تامین اجتماعی را تحریم کرده است که گواهی کسر حقوقی یا ضمانت تامین اجتماعی را قبول نمی کند چرا؟

چرا با گذشت بیش از 34 ماه هنوز رئیس کل بانک مرکزی و رئیس کل بازرسی بانک ملی ایران بررسی، پیگیری و رسیدگی نکردند و نمی کنند چرا؟

وام ودیعه مسکن به ۲۲۳ هزار خانوار پرداخت شد/ و این درحالی است که اینجانب محمد میرزابابایی متقاضی وام ودیعه مسکن بنده درسیستم، بانک ملی را انتخاب کردم و پس ازسپری شدن یکماه نوبت دادن با مدارک کامل به همراه ضامن کارمند بازنشته با حقوق 10م به بالا باگواهی کسر ازحقوق به بانک ملی نسیم شهرکد 2358 مراجعه کردم و بعد ازتکمیل پرونده میگوید چون ضامن از بانک رفاه حقوق میگیرد قبول نمیکنیم .باید از بانک ملی حقوق بگیرد و جوازکسب وچک هم قبول نمیکنیم …مردم ازکجا ضامنی پیدا کنند که دقیقا ازبانک ملی حقوق بگیرد؟ پیش رئیس شعبه هم رفتیم قبول نکرد. پس چرا همسایه ما با همین آقای ضامن وام ودیعه از بانک سپه گرفت؟! چرا آنقدرسنگ اندازی میکنند وحرف آخر را اول نمیزنند؟ یکباره بگویند وام نمیدهیم مردم را اذیت نکنید با توجه به اینکه ضامن پدرم بود وبازنشسته مخابرات میباشد.! برای بانک ملی و رئیس شعبه جای شرم وتاسف دارد که 15میلیون ودیعه مسکن را به من مستاجر ندادند.

درضمن پدر من 27 ماه سابقه درجبهه در سال 63 الی 65 در زمان جنگ تحمیلی بوده است و متاسفانه تاکنون هم هیچ گونه ارزشی قائل نیست و نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی
۱۱:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
مسئولین بانک ها به خوبی می دانند در کشورما قانون وجود ندارد و به تخلفات، عملکرد و رفتار بانک ها هیچ کس بررسی و رسیدگی نمی کند و به خاطر آن بخشنامه بانک مرکزی را در باره پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن را عمل، اجرا و رعایت نکردند.

بازنشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شکایت مردم از بانک ها، به دولتی و غیر دولتی ارتباطی و ربطی ندارد چرا دیوان عدالت اداری بررسی و رسیدگی نمی کند به بهانه های مختلف متاسفانه شکایت مردم را رد می کند.

از بهمن ماه سال 1400 تاکنون چرا کسی نمی تواند وام 100 میلیون بدون ضامن بگیرد.

و کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟

مگر پرداخت وام 100 بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 به تمام بانک ها و شهرها ابلاغ نشده که وقتی به بانک های مراجعه می کنیم می گویند به ما ابلاغ نشده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
در حـال حاضـر وام گیرندگان بـرای گرفتن وام حتـی در تأمین یک ضامن هم دچار مشکل هستند چه رسد به اینکه برخی بانک‌ها بیـش از ۲ ضامن طلب می‌کنند با این وضع خیلی‌ها از گرفتن وام انصراف می‌دهند. چرا مشکل ضامن وام به صورت اساسی حل نمی‌شود؟
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۱:۴۷ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دریافت وام 50 میلیونی سریع و فوری بدون ضامن باز هم 100 درصد فقط دروغ است
وام 50 - 100 میلیون تومان بدون ضامن بازنشستگان تامین اجتماعی از بهمن ماه 1400 تاکنون چه شد؟ متأسفانه از بهمن ماه سال 1400 تاکنون هیچ خبری از پرداخت وام مبلغ 50 - 100 میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی توسط مدیران بانک ها نیست چرا؟

بازنشسته تأمین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
به همه فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده ام و گفت باید پول هم پرداخت کند
۱۱:۴۰ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
۱۴۰۲/۱۱/۲۲ ۱۱:۲۳:۵۱
هر آنچه که باید درباره عیدی ۲۲ بهمن دولت بدانید
در حالی که دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۰ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با واریز هدیه نقدی ۱۰۰ هزار تومانی به حساب اقشار کم درآمد جامعه به آنها عیدی داد، امسال از طرح فجرانه کالابرگ به عنوان عیدی ۲۲ بهمن رونمایی کرده است.

جزییات جدید از کالابرگ فجرانه / کمک دولت به مردم برای خرید اقلام اساسی توهین و خیانت به مردم است
به همه فروشگاه‌های طرف قرارداد مراجعه کرده ام و گفت باید پول هم پرداخت کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
1 - حضور ترکیه جنایتکار در سوریه ناقض قوانین بین المللی است ولی متاسفانه سران بی ادب کشور ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجهی نکردند و هنوز هم توجهی نمی کنند.
2 - ترکیه جنایتکار بی شرمانه از سال 2011 تاکنون قوانین المللی را نقض کرده است و نقض می کند.
3 - ترکیه جنایتکار باید به عنوان جنایتکار جنگی در سوریه دردادگاه لاهه محاکمه و مجازات شود.
4 - ترکیه جنایتکار بزرگترین حامی دولتی تروریسم است.
ترکیه جنایتکار باید دست از عملکرد، رفتار، غلط و اشتباه خود درقبال سوریه، عراق و دیگر کشورها بردارد.
5 – ترکیه جنایتکار ازسال 2011 تاکنون به همراه داعش و گروه های تروریستی نفت سوریه را می دزدد.
6 – ترکیه جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر عامل اصلی جنگ ناآرامی در سوریه است.
7 – ترکیه جنایتکار حق دخالت و مداخله در امور داخلی کشورها را ندارد.
8 – ترکیه جنایتکار تهدیدی برای کل منطقه خاورمیانه و جهان است.
9 – آمریکا جنایتکار به همراه داعش و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون نفت سرقتی سوریه و عراق را به ترکیه می فروشد و همچنان نیز ادامه می دهد.
10 – همه نیروهای ترکیه و آمریکا اشغالگر هستند و باید از سوریه خارج شوند.
11 – ترکیه در طول بحران سوریه همواره از گروه های مسلح مخالف دولت سوریه حمایت کرده است و هنوز هم حمایت می کند.
12 – تجاوز ترکیه جنایتکار به شمال سوریه نقض حاکمیت سوریه و نقض قوانین بین المللی است.
13 – رجب طیب اردوغان رئیس جمهور کشور ترکیه جنایتکار به عنوان جنایتکار جنگی باید در دادگاه لاهه محاکمه شود.
14 – رجب طیب اردوغان دستور انتقال تروریست ها از سوریه به لیبی داده است.
15 – ترکیه جنایتکار گروه های تروریستی را از سوریه به لیبی منتقل می کند.
16 – ترکیه از سال 2011 تاکنون به داعش و سایر گروه های تروریستی در سوریه سلاح می دهد و همچنان نیز ادامه می دهد.
17 – ترکیه از سال 2011 تاکنون بزرگترین تهدید برای سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.
18 – آنکارا به خاطر غارت نفت سوریه و حمایت از تروریست ها مورد حمایت ترکیه و متحدانش از ادلب و دیگر شهرهای سوریه خارج نمی شود.
19 – ترکیه حامی تروریسم، القاعده، داعش و تروریست های سوریه است.
20 – ترکیه از سال 2011 تاکنون تروریست های جارجی از کل دنیا وارد سوریه و عراق کرده است و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
جناب آقای آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور

جناب آقای دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران

جناب آقای مهندس سلطانی مدیر عامل مخابرات ایران

جناب آقای مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران

سلام علیکم

چرا با گذشت بیش از 24 ماه است که هنوز مخابرات منطقه تهران بن خوار بار و رفاهیات ما را ندادندمدعیان دروغین دفاع و حمایت از حق و حقوق مظلومان کجا هستند و از دی ماه سال 1400تاکنون هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند باید تکلیف پرداخت بن خوار بار و سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران مشخص شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 25 ماه دکتر محمودزاده رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 25 ماه مهندس سلطانی مدیرعامل شرکت مخابرات ایران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟

شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 25 ماه مهندس ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
۱۰:۳۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
چرا برای حل وفصل مشکلات ما بازنشستگان مخابرات منطقه تهران از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدام نمی‌شود؟

حرف دل همه بازنشستگان مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت رفاهیات مقوق بازنشستگان مخابرات نیست چرا؟
۱۰:۲۴ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
پژمان‌فر: رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می‌شود/ ولی اما متأسفانه تاکنون هیچ خبری از پرداخت رفاهیات مقوق بازنشستگان مخابرات نیست چرا؟
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
رییس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: طبق وعده مدیران مخابرات از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت می شود.
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر، در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت:
«امروز در جلسه ویژه کمیسیون اصل نود با وزیر ارتباطات، طبق وعده مدیران مخابرات مصوب شد، از ماه آینده، ماهیانه رفاهیات معوق بازنشستگان مخابرات پرداخت شود. همچنین از محل فروش اموال مازاد نیز مطالبات بازنشستگان عزیز مخابرات پرداخت شود.»
Iran (Islamic Republic of)
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت جدید هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
۱۰:۱۹ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه دولت جدید هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
شرم آور و تاسف بار است که در این مدت 24 ماه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هیچ کاری و اقدامی برای حل مشکلات بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
تجمع بازنشستگان؛ با این حقوق 10 روز هم نمی‌شود زندگی کرد! + عکس
تاریخ: ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸
شماری از بازنشستگان کشوری در یزد و کرمانشاه تجمع کردند.

تجمع بازنشستگان کشوری در چند شهر: با این حقوق 10 روز هم نمی‌شود زندگی کرد! + عکس

به گزارش ایلنا، امروز (هفدهم بهمن)، جمعی از بازنشستگان کشوری در یزد و کرمانشاه به وضع معیشتی خود اعتراض کردند.



این بازنشستگان می‌گویند: افزایش بیست درصدی حقوق‌ها اصلاً کافی نیست و بایستی دریافتی بازنشستگان به خط فقر برسد.



این بازنشستگان معتقدند؛ با حقوق بازنشستگی حتی ده روز از ماه هم نمی‌شود زندگی کرد.
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تامین اجتماعی از نیسم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
۰۹:۲۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
مبلغ وام اعطایی به بازنشستگان در سال جاری اعلام شد؛
وام قرض‌الحسنه 20 میلیون تومانی بدون نیاز به ضامن
ثبت‌نام وام 20 میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی فقط شهر تهران بوده است و نه بازنشستگان تامین اجتماعی دیگر شهرهای کشور
و این در حالی است که بنده در سال 95 بازنشسته شده ام ولی اما متأسفانه هیچ خبری از پرداخت وام نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
و تاکنون هم هزاران بار هم در مورد وام اعتراض کرده ام و هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
بازنشسته تامین اجتماعی از نیسم شهر بهارستان جاده تهران ساوه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار چطور از حقوق‌بشر در ایران انتقاد می‌کند اما حقوق فلسطینیان را نمی‌بیند که واشنگتن چگونه می‌تواند از کارنامه حقوق بشر در ایران و چین انتقاد کند اما حقوق مردم فلسطین را نادیده می‌گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۰۷:۲۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : هنوز تا این ساعت از روز ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ یارانه معیشتی به حساب سرپرستان خانوارهای بینوایان محرومان فقیران مسکینان بیکاران بیچارگان درماندگان محتاج به معیشت پرداخت نشد !!! علت چیست که یارانه نقدی معیشتی بینوایان را تا امروز پرداخت نکرده اید .؟!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مهلت یک ماهه کمیسیون اصل 90 مجلس به شرکت مخابرات در مورد پرداخت رفاهیات بازنشستگان که بیش از 13 ماه است تمام شده است ولی اما متأسفانه هیچ خبری از پرداخت رفاهیات بازنشستگان مخابرات نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
سازمان تامین اجتماعی از سازمان بازنشستگی کشوری یاد بگیرد.وام 30 میلیونی بدهد.به خدا ما هم نیازمند این وام هستیم.از زن و بچه هامون خجالت میکشیم تو خرج و مخارج با این گرانیها موندیم.مسولین به داد برسید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مدیرعامل شرکت مخابرات.جنابآقای سلطانی.لطف کنید مطالبات رفاهیات گذشته را به بازنشستگان پرداخت نمائید..بخدا ..به پیر به پیغمبر..به هرکه می پرستی ما بازنشستگان در مضیقه هستیم..پول نداریم خرج و دخل ما با تورم بازار نمیخونه..مریضی ..گرانی .تورم..خواهشمندیم..مطالبات مارا پرداخت کنید.
مخابرات ایران افزایش ناشی از 3/4 خدمت سربازی را در پاداش تشویقی وپاداش سنواتی ومرخصیهای ذخیره شده را کی پرداخت میکند ؟
سازمان تامین اجتماعی باید اصلاحیه مستمری بازنشستگان مخابرات را از روزی که بازنشسته شده ایم صادر وپرداخت کند.
چرا مخابرات این چهار گروه را به بازنشستگان تامین اجتماعی نمیدهد
1-گروه جبهه
2-گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )
3-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان (به شاغلین یک مقطع تحصیلی بالاتر دادند )
4-گروه ارزشیابی (10 درصد و20درصد )
به داد بازنشستگان مخابرات ایران برسید 12 سال است ازمطالبات ما میگذرد تورم 1000 برابر شده است مخابرات ایران مطالبات 12 ساله ما را نمیدهد (تفاوت رفاهیات از سال 1388 تاکنون-گروههای تشویقی (گروه جبهه-گروه 3/4 سربازی بازنشستگان -گروه ارزشیابی 10درصد و20 درصد -گروه گردان عاشورا (بسیج فعال )-حق جذب از سال 1388 تاکنون و……..
اول امید ما به خداست ودوم به دولت آقای رئیسی دولت انقلابی ومردمی وجهادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
شرم آور و تاسف بار است که دولت مردان، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس از سال 1388 تاکنون هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران و بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور نکردند و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
۲۰:۱۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
سوال اینجاست که پس چرا پرداخت پول به پیمانکار در مخابرات مشکل بودجه وجود ندارد و فقط مطالبات بازنشستگان مشکل بودجه است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
چشم حتما حتما..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
به کوری چشم دشمنان شرکت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
من به دعوت شما لبیک گفته و در راهپیمایی شرکت می کنم
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۱۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : برای اینکه این حضور مثال زدنی تر شود و این جشن باشکوه‌تر شود باید در تمامی مسیرهای راهپیمایی از تمامی مردم پذیرایی شود به صرف شیرینی های و حلواهای مختلف شربتهای مختلف صبحانه و نهار های مختلف باید برای این جشن باشکوی ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ از آحاد مردم ایران اسلامی در جشن عید ۲۲ بهمن ماه باید اینگونه برگذار شود پذیرایی شوند نه خشک خالی . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۰۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ هنوز تا این ساعت از روز یارانه معیشتی بهمن ماه رو به بسیاری از یارانه بگیران بینوایان محرومان فقیران مسکینان مستضعفین محتاج به معیشتی را پرداخت نکردند چرا هنوز یارانه معیشتی را پرداخت نکردند ؟!!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی فقط به بازنشستگان شهر تهران بوده است و نه بازنشستگان شهرهای دیگر کشور
۱۸:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱
ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان بدون نیاز به ضامن
ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی فقط به بازنشستگان شهر تهران بوده است و نه بازنشستگان شهرهای دیگر کشور
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۷:۵۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
به نام خداوند جان و خرد : امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲ هنوز تا این ساعت از روز یارانه معیشتی بهمن ماه رو به بسیاری از یارانه بگیران بینوایان محرومان فقیران مسکینان مستضعفین محتاج به معیشتی را پرداخت نکردند چرا هنوز یارانه معیشتی را پرداخت نکردند ؟!!! . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
دولت تکلیف مردم را در بورس روشن کند مجلس تکلیف مردم را در بورس روشن کند
۱۶:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دولت تکلیف مردم را در بورس روشن کند
مجلس تکلیف مردم را در بورس روشن کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
سازمان بورس متأسفانه هر سال سود سهامداران در بورس پایمال و ضایع می کند و تاکنون هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
از مردم نظر سنجی کنید
ایا اعمال برخی محدودیت های روی صنعت هسته ای بی ثمر را میخواهند و رفع تمامی تحریما و نفس کشیدن دوباره اقتصاد
یا وضعیت فعلی که بخاطر انرژی هسته ای و تحریما اقتصادمون نابود شده ولی حتی یک وات نتونستید ازش برق تولید کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
۱۹:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
آخرین مهلت ثبت‌نام وام ۲۰ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد

ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تامین اجتماعی که از روز شنبه (۲۷ خردادماه) آغاز شده، تا پایان امروز (۳۱ خردادماه) ادامه دارد.

و این در حالی است که متأسفانه هنوز هم وام های 2 ، 5، 7، 10، 12 و 15 میلیونی را به برخی بازنشستگان تامین اجتماعی ندادند چرا؟
كاربر محترم نظر شما دريافت شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دولت رئیسی در این مورد به سهامداران مخابرات پاسخ و توضیح بدهد
مجید عشقی رئیس سازمان بورس در این مورد به سهامداران مخابرات پاسخ و توضیح بدهد
ارزش سهام عدالت ۱۰ میلیون تومان است سالانه سود سهام عدالت را مبلغ بیش از ۱ میلیون تومان واریز می کند ولی متاسفانه ارزش سهام اخابر کارکنان شرکت مخابرات ایران بیش از ۳۰۰ الی ۴۰۰ میلیون تومان بوده است سود سهام اخابر را در تاریخ ۴ بهمن ماه سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۰۰ الی ۶۰۰ هزار تومان واریز کردند چرا؟
متأسفانه امسال هم که تاکنون هنوز سود سهام اخابر سال ۱۴۰۱ را واریز نکردن چرا؟
اعتراضی جمعی از سهامداران شرکت مخابرات در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از بازنشستگان مخابرات ایران، امروز، دوشنبه، ۱۶ بهمن ماه، در تهران، خوزستان، اردبیل، کرمان، گیلان، هرمزگان، کردستان، مرکزی و آذربایجان شرقی تجمع کردند.

این بازنشستگان به بی‌توجهی سهامداران عمده و مدیران مخابرات به آیین نامه ۸۹، بروز نشدن کمک هزینه‌های رفاهی در سالهای ۱۴۰۱و۱۴۰۲، افزایش کسور بیمه تکمیلی درمان از۲۰٪ به۵۰٪، عدم تسویه بیمه معلم، عدم اجرای تبصره ۱ ماده ۲۱ قانون مدیریت خدمات کشوری و تبصره ۲ ماده ۳۱ سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در خصوص بازنشستگان بعد از خصوصی سازی، عدم پرداخت مطالبات سالهای گذشته به نرخ روز و برخی مشکلات دیگر، معترض هستند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
با سلام، ۱۵ عدد از مزایایی که همکاران رسمی و بازنشستگان مخابرات در طول ۱۵ سال خصوصی سازی مخابرات در ۱۸ آبان ۱۳۸۷ از دست داده اند، به قرار زیر می باشد:

۱-عدم ارتقا گروههای شغلی از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

۲- حق جذب از سال ۱۳۸۷ لغایت ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

۳-حق تخصص

۴- اضافه کاری

۵- حذف وام صندوق ۶%

۶- حذف وام قرض الحسنه

۷- حذف وام پایگاه

۸- عدم افزایش رفاهیات

۹- مناسبت ها

۱۰-سکه بازنشستگی

۱۱-هزینه درمان بیمه تکمیلی

۱۲-حق لباس

۱۳-حق ورزش

۱۴-وام ۲۰ برابر اندوخته صندوق ۶% هنگام بازنشستگی

۱۵- افزایش سهم بیمه تکمیلی همکاران و بازنشستگان از ۲۰% به ۵۰% و فشار مالی بیشتر.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مدیران و مسئولان شرکت مخابرات هم باید حقوق ثابت را دریافت کنند تا مشکلات بازنشستگان مخابرات را درک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
اعتراض
۱۵:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
سلام وقت بخیر پدر من با۳۲ سال و ۷ ماه سابقه دراسفند ماه سال ۹۵ بازنشسته شده در اردیبهشت ۹۶ مبلغ ۶۴ میلیون به ایشان دادن
پدر من در اسفنده ماه سال۹۵ در شرکت مخابرات منطقه تهران بازنشسته شده است ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۲ سال و ۷ ماه نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مشکلات ما بازنشستگان شرکت مخابرات از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون در سراسر کشور ثابت کرد و نشان داد که متأسفانه در کشورما به قانون و عدالت وجود ندارد که مشکلات ما بازنشستگان مخابرات را بررسی، پیگیری و رسیدگی کند و هم مدیران و مسئولان شرکت مخابرات ایران را محاکمه کند. حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
Iran (Islamic Republic of)
علی رضا کردی از نسیم شهر بهارستان
۱۵:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
بیش از 2 سال ‌‌‌‌است هنوزوام فرزنداوری رو نتونستم بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۴:۵۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
بعد از 23 ماه و 21 روز است که متاسفانه هنوز موفق به دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن نشده‌ام و هیچ مسئولی هم در‌این‌باره پاسخگو نیست چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
مردم هم متاسفانه رئیس جمهوری درست انتخبابات نمی کند.
۱۴:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مردم هم متاسفانه رئیس جمهوری درست انتخبابات نمی کند.
Iran (Islamic Republic of)
دریافت پول بابت خدمت مقدس سربازی توسط سازمان تامین اجتماعی جرم و حرام است.
۱۴:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دریافت پول بابت خدمت مقدس سربازی توسط سازمان تامین اجتماعی جرم و حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
در کشورمان فقط اسم قانون و عدالت وجود دارد، نه عمل و اجرا قانون و عدالت
در کشورمان فقط اسم شکایت واعتراق وجود دارد، نه بررسی و رسیدگی به شکایت و اعتراض
Iran (Islamic Republic of)
کارگر مظلوم با 33 سال و 5 ماه خدمت
۱۴:۴۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
در سال 94 از طریق اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی جنوبغرب تهران و در سال 96 دیوان عدالت اداری شکایت و اعتراض کرده ام ولی متاسفانه رسیدگی نکرده اند و شکایت و اعتراض بنده را رد کرده اند.
ولی اما بدون اداره کار، دیوان عدالت اداری و قانون ثابت کردم
پول شبکاری بنده را از مهرماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1391 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 واریز شده است چرا؟
پول اضافه کاری بنده را از آبان ماه سال 1389 الی آذر ماه سال 1392 متاسفانه در تاریخ 1397/04/25 پرداخت شده است چرا؟ سوال اینجاست که آیا مسئولین، مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس خودشان بودند این بی قانونی و بی عدالتی تحمل می کردند و تحمل می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
وام 100 الی 500 میلیونی مسکن، چه کسانی دریافت می کنند؟ تنها فقط پولداران و سرمایه داران!
تسهیلات جدید مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟ تنها فقط به پولداران و سرمایه داران!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
نه خاله ی من مطلقه بود از نظر اقتصادی ضعیف بود
تو روستا بود ۳۵۰ میلیون وام گرفت خونه ساخت
پولدارا وام میخوان چیکار ؟
اصلا ب کسی خونه داشته باشه وام نمیدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دولت حسن روحانی ناتوان و عاجز در این مدت 8 سال متاسفانه هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم، کشور وغیره نکرده است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مگر22بهمن خرداد ماه نیست پس چرالان دارند تبلیغ میکنند/
Iran (Islamic Republic of)
آیا حقوق های نجومی هم تقصیر آمریکا است؟
۱۴:۳۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
آیا حقوق های نجومی هم تقصیر آمریکا است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های، مردم و کشور 100 درصد فقط در زمان دولت روحانی شروع آغاز شده است و آمریکا هم از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند و همچنان نیز ادامه می دهد.

مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشست های، مردم و کشور 100 درصد فقط در زمان دولت روحانی شروع آغاز شده است و غرب هم از سال 1332 تاکنون در امور داخلی ایران دخالت و مداخله کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در کشور تاکنون هیچ ارتباطی و ربطی به آمریکا ندارد و تاکنون هم نداشته است 100درصد فقط دولت، دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس مقصر اصلی بودند و هستند.
Iran (Islamic Republic of)
حقوق 50 الی 100 میلیون تومانی دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از نگاه مردم جرم و حرام است.
۱۴:۱۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
حقوق 50 الی 100 میلیون تومانی دولتمردان، مسئولان و نمایندگان مجلس از نگاه مردم جرم و حرام است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت آجیل شب عید نسبت به سال گذشته/ فزایش 20 درصدی حقوق کارمندان، کارگران و بازنشسته های در کشور شرم آور است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
حقوق یک کارمند، کارگر و بازنشسته با 30 و 35 سال سابقه کار متاسفانه به اندازه حقوق 1 و 4 سال سابقه کار یک نماینده مجلس درخانه ملت نیست چرا؟ آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست
حرف دل همه کارمندان، کارگران و بازنشستگان در سراسر کشور
Iran (Islamic Republic of)
مدیران دولت رئیسی از سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کردند که ۱۰۰درصد فقط توان اجرایی ندارند
۱۴:۰۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
مدیران دولت رئیسی از سال ۱۴۰۰ تاکنون ثابت کردند که ۱۰۰درصد فقط توان اجرایی ندارند
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته مخابرات منطقه تهران
۱۴:۰۳ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
بنده در اسفنده ماه سال۹۵ بازنشسته شده ام ولی متاسفانه هنوز هم هیچ خبری از سکه پایان خدمت ۳۳ سال و ۵ ماه نیست چرا؟ تاکنون هم هزاران بار اعتراض کردم ولی متاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست چرا؟ بازنشسته مخابرات منطقه تهران
Iran (Islamic Republic of)
خواسته ما اخراج مجید سلطانی از شرکت مخابرات است
۱۴:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
خواسته ما اخراج مجید سلطانی از شرکت مخابرات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
قیمت هر کیلو گوجه فرنگی در روزهای اخیر 35 تا 40 هزار تومان رسیده است و این در حالی است که هیچ ارتباطی و ربطی به تحریم و دلار هم ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲
دیروز من بهترین گوجه رو خریدم۸۰۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
باش تا بیایم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۷ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
رئیسی هم متاسفانه از سال 1400 تاکنون ثابت کرد که مانند حسن روحانی هیچ کاری برای حل مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور نکرده است چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
و این در حالی است که متأسفانه همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور 100 درصد فقط در زمان دولت ناتوان و عاجز حسن روحانی شروع و آغاز شده است. و متأسفانه هنوز هم که مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور حل وفصل نشده است و همچنان نیز ادامه دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
شبکه خبر متأسفانه مشکلات کارمندان،کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور را رها کرده است و 100 درصد فقط به فوتبال، فلسطین، غزه، لبنان و سوریه خدمت می کند چرا؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۸ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
۶ماه‌‌‌‌است هنوزوام فرزنداوری رو نتونستم بگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
من 17سال سابقه تامین اجتماعی دارم زحمت کشیدید با طرح جدید 4و نیم سال بهش اضافه کردید و 17سال دیگه باز بدویم کار کنیم که شاید بازنشسته بشیم تو نظر مردمی درد دل بازنشستگان رو خوندم همه نسبت به شما بدبین هستند و یکی هم تفاوت قیمت رو نوشته بود واقعا تا کی با گران فروشی ارز و خدمات دولتی میخواهید مملکت اداره کنید
Iran (Islamic Republic of)
سربازحاج قاسم
۱۳:۳۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
رییس جمهور عزیز شما هم که نگویید ما به خاطر خون شهدا ی عزیز و رهبر عزیزمان می اییم تا پای جان برای وطنم ایران
Iran (Islamic Republic of)
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۳:۲۱ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
بر عملکرد بانک نظارت بیشتری صورت گیرد
حدود 23 ماه پیش از عملکرد یکی از بانک طی نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی شکایت کردم که متأسفانه تاکنون پاسخی در این مورد دریافت نکرده‌ام.
بازنشسته تأمین اجتماعی
۱۲
آخرین اخبار