معافیت مالیاتی سود سپرده همچنان برقرار است

معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی بدون هیچ‌گونه تغییری در سال آینده ادامه خواهد یافت.

داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه فضای مجازی خود نوشت: معافیت مالیاتی سود سپرده‌های بانکی اعم از سپرده‌های اشخاص حقوقی و حقیقی به موجب قانون مالیات‌های مستقیم مصوب و برقرار شده است و بدون هیچگونه تغییری در سال آینده ادامه خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تورم رسمی کشور 50درصده (تورم حقیقی 75درصد!) و سود سپرده 23 درصد! یعنی کسی که سود سپرده میگیره 28 درصد زیر نرخ تورمه و هر ماه 28 درصد از ارزش پولش کم میشه! حالا مالیات را از کجای این سود 28- درصد می خواهند کم کنند؟ چرا افراد سپرده ها را به سمت دلار و طلا نبرند؟!!
Iran (Islamic Republic of)
شاهرخ
۱۵:۱۹ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
اصولا باید سود را بالا ببرند وگرنه نقدینگی سرگردان هر بازاری را از رمق خواهد انداخت.یک روز سراغ دلار می رود یک روز به سراغ مسکن و .... دولت های بی عرضه در این چند سال دارایی های بانکی مردم را ضرب در صفر کرد. برای همین عموما مردم در پی احتکار ارزهای خارجی و طلا و ... هستند تا مگر بتوانند موجودی خود را حفظ ارزش کنند و با این کار دقیقا کار چین را انجام می دهند که شروع به افزایش ذخایر طلا کرد و با این کار هم قیمت طلا بالا رفت و هم ارزش دارایی های خودش. در پی افزایش نرخ طلا و ارز این تورم مهار گسیخته چرخه خود را با شدت و حدت زیاد ادامه می دهد و ....
آخرین اخبار