آغاز ناپایداری‌های جوی در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از فردا بارش باران در برخی از مناطق استان کرمان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه با اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: برای امروز افزایش ابر و وزش باد در برخی از مناطق استان پیش بینی می‌شود.

وی افزود: از فردا تا روز یکشنبه وزش باد نسبتاً شدید در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

 سلاجقه تصریح کرد: از روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی در استان کرمان بارش به صورت افزایش ابر و تندباد‌های لحظه‌ای در مناطق جنوب، جنوب غربی، مرکزی و ارتفاعات شمالی بارش باران را داریم که باید از صعود به ارتفاعات و تردد در حاشیه رودخانه‌ها اکیدا خود داری شود.

وی بیان داشت: همچنان در مناطق شمال، شمال غرب و جنوب شرقی وزش باد را داریم که در مناطق شرقی کاهش کیفیت هوا و کاهش دید لحظه‌ای را داریم.

سلاجقه افزود: همشهریان قبل از تردد در محور‌های مواصلاتی به سمت کرمان، هرمزگان، کرمان و شیراز از وضعیت جاده‌ها مطلع شوند.

وی  تصریح کرد: ریگان در ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۲۵ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و بردسیر با دمای ۷ درجه سانتیگراد زیر صفر خنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را۵ درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۱۸ درجه سانتیگراد می‌رسد.

سلاجقه افزود: صبح امروز استان کرمان بعد از شهرکرد دومین استان سرد کشور بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار