اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی ۲۲ بهمن در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در قزوین را اعلام کرد.

سرهنگ سید علی آسیایی رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی عظیم ۲۲ بهمن با حضور و شرکت حداکثری اقشار مختلف مردم روز یکشنبه ۲۲ بهمن از ساعت ۱۰ صبح از میدان میرعماد به سمت میدان آزادی و در ادامه از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان سپه تا چهار راه شهدا ادامه خواهد داشت.

سرهنگ آسیایی بیان کرد: از ساعت ۶ صبح روز ۲۲ بهمن تردد هر نوع وسیله نقلیه در سرتاسر مسیر راهپیمایی از میدان میرعماد و خیابان‌های نادری، پیغمبریه و شهدا ممنوع است و از تقاطع‌های بوعلی به خیابان نادری، خیابان امام به پیغمبریه، شهید انصاری به خیابان شهداء و از میدان تهران قدیم به سمت چهار راه شهدا نیز محدودیت تردد برقرار می‌شود.
 
آسیایی مسیر‌های جایگزین جهت تردد وسایل نقلیه خودرویی و موتوری در زمان اجرای این مراسم را خیابان خیام، بلوار مدرس، باغ‌دبیر، بلوار خرمشهر، خیابان سعدی، خیابان مولوی و بلوار شهید باهنر اعلام کرده و گفت: شهروندان و رانندگان وسایل نقلیه باید ضمن همکاری بیش از پیش با مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی برای تردد در این مقطع زمانی از مسیر‌های اعلامی استفاده کنند.

رئیس پلیس راهور استان قزوین گفت: در سایر شهر‌ها و شهرستان‌های استان نیز در تمامی مسیر‌های منتهی به محل‌های برگزاری و تجمع راهپیمایان، محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار