ترامپ: بایدن فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ است

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در جمع اعضای انجمن ملی سلاح آمریکا بار دیگر از جو بایدن انتقاد کرد.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، روز شنبه در سخنرانی خود در برابر اعضای انجمن ملی سلاح آمریکا NRA در هریسبورگ، پنسیلوانیا، اظهار داشت که جو بایدن، رئیس فعلی ایالت «بدترین، نالایق‌ترین و فاسدترین رئیس جمهور تاریخ» ایالات متحده است.

ترامپ تاکید کرد که اگر او رهبر کاخ سفید بود، اتفاقاتی مانند جنگ اوکراین، حمله حماس به اسرائیل، علاقه چین به تایوان و تورم فعلی در آمریکا هرگز رخ نمی‌داد. علاوه بر این، او گفت که در صورت انتخاب مجدد، احتمال وقوع جنگ جهانی سوم وجود نخواهد داشت.

ترامپ وعده داد: «هنگامی که من دوباره انتخاب شوم، هر حمله بایدن به صاحبان و سازندگان اسلحه در همان هفته اول به قدرت رسیدن من پایان خواهد یافت.» وی همچنین بر تعهد خود به بستن مرز‌ها و بازگرداندن «حق دفاع از خود» مردم آمریکا تاکید کرد.

رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده در واکنش به گزارش وزارت دادگستری آمریکا علیه جو بایدن در خصوص بحران روانی و عقلی او و لو دادن اسناد محرمانه و طبقه بندی شده هم گفت که اگر جو بایدن به دلیل افشای اسناد محرمانه با اتهاماتی مواجه نشود، او نیز نباید تحت همین اتهام قرار گیرد.

ترامپ گفت: «اگر او [بایدن]متهم نشود، این به آن‌ها بستگی دارد. اما پس من هم نباید متهم شوم... این چیزی نیست جز آزار و اذیت انتخابی مخالف سیاسی بایدن.»

رابرت هور، بازپرس ویژه وزارت دادگستری گزارش داد که علیرغم اینکه بایدن عمداً مطالب طبقه بندی شده را نگه داشته و افشا کرده است، هیچ اتهامی علیه بایدن مطرح نخواهد شد. هور توضیح داد که این شواهد مجرم بودن بایدن را بدون تردید ثابت می‌کند. او در گزارش خود بر «حافظه ضعیف بایدن» نیز  تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
خیانتهای بایدن مانند حمایت از طالبان جنایتکار افغانستان و کمک به تروریستهای حاکم بر اکراین بقدری سنگین است که اگر در اتش سوزانده شود کافی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
دیگ به دیگ میگه روت سیاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
اگر توانستی یک ادم نرمال در سیاست غرب پیدا کنی
شایسته جایزه بین الملی میشوید
دیگ به دیگ بر
Iran (Islamic Republic of)
ترامپ، بایدن، هر دو جنایتکار هستند و هم سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودن و هستند.
۰۹:۵۶ ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
ترامپ، بایدن، هر دو جنایتکار هستند و هم سگ دست نشانده رژیم کودک کش صهیونیستی بودن و هستند.
آخرین اخبار