وزیر بهداشت:

تجهیز مراکز دانشگاهی به دستگاه‌های پیشرفته درمان سرطان جزو اولویت‌هاست

بهرام عین اللهی    گفت: تجهیز مراکز دانشگاهی با دستگاه‌های پیشرفته درمان سرطان یکی از اولویت‌ها در برهه کنونی است و راه‌اندازی دستگاه سی تی سیمولاتور در زاهدان نیز یکی از افتخارات دولت به شمار می‌رود.

بهرام عین اللهی   وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه سفر به زاهدان  با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار کرد: امروز افتخار حضور در زاهدان و افتتاح ۱۶ طرح محرومیت‌زدایی در حوزه بهداشت درمان در سیستان و بلوچستان داشتیم.

وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها به طور وبیناری افتتاح شد، ادامه داد: دستگاه بسیار پیشرفته برای تشخیص سرطان‌ها در بیمارستان علی بن ابی طالب مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: دستگاه ام آر ای بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان با مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بهره‌برداری رسید و ستاد فوریت‌های پزشکی در زمینی به وسعت ۶۰۰ مترمربع افتتاح شد که یک فرماندهی خوب در زمان بحران های احتمالی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در این مرکز مدیریت اورژانس‌ها انجام می‌شود، افزود: چهار مرکز سراج به عنوان مراکز پیشگیری و درمان‌های روان پزشکی در زاهدان، خاش و سراوان افتتاح شد.

عین‌اللهی عنوان کرد: افتتاح پایگاه اورژانس کله‌گان سراوان، خاش با مشارکت خیران انجام شد و خانه بهداشت چگورک محمدآباد جوانتل اسماعیل آباد و مرکز خدمات جامعه سلامت چاه زرد در ۵۰۰ متر مربع به بهره‌برداری رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار