وزیر بهداشت ساختمان ستاد بحران دانشگاه علوم پزشکی زاهدان را افتتاح کرد

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ساختمان جدید ستاد بحران این دانشگاه گرامیداشت ایام الله دهه فجر با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

علی عبدالرزاق نژاد  رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: ساختمان جدید ستاد بحران این دانشگاه گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با اعتبار بیش از ۱۴ میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در حاشیه افتتاح این طرح  گفت: با توجه به شرایط اقلیمی سیستان و بلوچستان و حوادث ترافیکی می‌طلبید که در مرکز استان با توجه به اینکه ستاد بحران نداشتیم این ستاد در دانشکاه علوم پزشکی به نحوی انجام شود.
وی با اشاره به اینکه جای ستاد بحران در سیستان و بلوچستان خالی بوده است تصریح کرد: براساس نیاز نسجی ظرف کمتر از سه ماه این مرکز با متراژ حدود ۶۰۰ متر به بهره برداری رسیده است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: سالن کنفرانس و سیستم‌های آن به راه داری وصل است تا از نطر زمانی در زمان حوادث جلو بیفیتم.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۱۲ نیرو در این بخش مشغول به کار هستند، رسالتمان این است که به صورت دانشگاهی بحران‌ها را مدیریت کنیم.

به گزارش ایرنا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بخش icu بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان بازدید کرد و با عیادت از بیماران بستری در این بخش در جریان روند درمان آن‌ها قرار گرفت.

بهرام عین الهی به اتفاق جمعی از معاونان و مسوولان این وزارتخانه، امروز دوشنبه وارد زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان شد.

وی در سفر یک روزه خود به سیستان و بلوچستان ضمن افتتاح چند طرح حوزه بهداشت و درمان استان، جلساتی هم با روسا و مسوولان دانشگاه‌های علوم پزشکی سیستان و بلوچستان برگزار می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار