امام جمعه کرج مطرح کرد؛

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اتحاد و انسجام ملت انقلابی

امام جمعه کرج گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اتحاد و انسجام ملت همیشه هشیار انقلاب اسلامی در برابر فتنه گران و بدخواهان نظام اسلامی است.

 آیت الله حسینی همدانی در خطبه های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی حاصل فداکاری ها و ایثار مردان و زنانی است که با تقدیم جان و مال خود با استکبار جهانی مبارزه کردند، افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن شکر گذاری از مردمی است که خالصانه در برابر قدرت های زورگوی جهان ایستاده اند و حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی از شهدا ست و بدون شک باعث عصبانیت شدید دشمن خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرارسیدن سوم شعبان و روز پاسدار افزود: پاسداران انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب تا کنون منشأ خدمات و فعالیت های بزرگی بوده اند که باید قدردان آنان بود و این سربازان گمنام امام زمان عج در کشور را به یک قدرت برتر دفاعی در جهان تبدیل کرده اند و در بسیاری از امور اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی حضور چشمگیر داشته اند.

وی گفت: پاسداران با تشکیل هسته های مقاومت در گوشه و کنار جهان بخوبی توانسته اند قدرت بازدارندگی بالا در مقابل استکبار جهانی و بدخواهان و دشمنان اسلام ایجاد کنند و هر جا نیاز به حمایت و گره گشایی از مسایل و مشکلات مسلمان باشد در صف اول خدمت و حمایت بوده اند.

آیت الله حسینی همدانی افزود: در گام دوم انقلاب هم پاسداران قویتر از گذشته حرکت خواهند کرد تا شاهد بالندگی، نشاط و پیشرفت در کشور باشیم و حتی اجازه نگاه چپ به بدخواهان نظام ندهیم.

وی با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت ابوالفضل ع و روز جانباز گفت: جانبازان الگوهای فداکاری و ایثار در جامعه هستند که در بزنگاه های تاریخ با حضور خود اجازه ندادند تا ارزش ها و اهداف انقلاب اسلامی آسیبی ببیند و در این دوره هم باید مواظب باشند و با آگاه سازی اجازه ندهند که دشمنان توطئه افکنی کنند.

امام جمعه کرج انتخابات را مظهر و نماد قدرت و استقلال کشور دانست و افزود: حضور مردم در انتخابات نمایش دهنده قدرت دفاعی کشور در مقابل جبهه استکبار جهانی است که این حضور حداکثری فتنه ها و دسیسه های دشمنان را نقش بر آب خواهد کرد.

وی انتخابات را جلوه زیبای مردم‌سالاری دینی دانست و افزود:  دشمنان انقلاب اسلامی با ایجاد شبهه سعی در منصرف کردن مردم برای مشارکت در انتخابات را دارند و برخی هم ممکن است به خیال خود قهر با صندوق اخذ رای را در پیش بگیرند در حالیکه اگر اشکالی در اداره کشور وجود دارد باید با انتخاب اصلح این مشکل را برطرف کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.