بهره برداری از ۳ زمین چمن مصنوعی در ایوان

همزمان با نهمین روز از دهه فجر انقلاب و با حضور استاندار ایلام، ۳ زمین چمن مصنوعی طرح شهید سلیمانی در ایوان به بهره‌برداری رسید.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام در این آیین گفت: آموزش و پرورش محور توسعه و پیشران هر کشور است؛ بنابراین باید هم به سلامت جسم و هم سلامت فکر و روح دانش آموزان، توجه شود.

وی با بیان اینکه علم توأم با تربیت برای دانش آموزان زمینه‌ساز توسعه هر کشوری است، اظهار کرد: مصادق بارز علم بدون تربیت و تهذیب نفس، حادثه هیروشیما و ناکازاکی است.

وی با اشاره به این که زیرساخت‌های ورزشی استان طی دو سال خدمت دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل ۵ برابر افزایش یافته است، افزود: مجموع زیرساخت‌های ورزشی در کل استان پیش از آغاز فعالیت دولت سیزدهم تعداد ۱۴ زیرساخت بود که این زیرساخت‌ها هم اکنون به ۵۰ مورد رسیده است.

وی عنوان کرد: زنگ انشاء هفته آینده مدارس استان با موضوع دستاورد‌های دولت (اقدامات شاخص زیرساختی و توسعه‌ای) در هر شهرستان نواخته می‌شود که با توجه دستاورد‌های متعدد دولت و ارائه بیش از ۱۰۰ هزار انشاء از سوی دانش‌آموزان، آثار برتر هر شهرستان و استان معرفی و تقدیر می‌شود که این مصداق بارز جهاد تبیین، بنابر تأکید مقام معظم رهبری است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.