بهره‌مندی بیش از ۱۵۵۰ نفر در دهستان چاهدگال از آب آشامیدنی سالم

خط انتقال ۸ هزار و ۵۱۲ متر شبکه آبرسانی در علی آباد چاهدگال افتتاح و بیش از هزار و ۵۵۰ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره مند شدند.

صبح امروز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان، فرماندار فهرج،  فرماندهان سپاه و انتظامی، بخشدار نگین کویر و جمعی از مسئولان، خط انتقال شبکه آبرسانی روستای علی آباد چاهدگال در بخش نگین کویر فهرج افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

سردار نظری، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: در دولت آیت الله رئیسی از ابتدای دولت تا هم اکنون در قرارگاه مردمیدان به بیش از ۲۰ روستا و در  قرارگاه امام حسن مجتبی  (ع) به ۳۳ روستا  و جمعا ۵۳ روستا آبرسانی شده است که با این آبرسانی ها بیش از ۳۰ هزار نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

وی بیان کرد: امروز با افتتاح فاز اول پروژه آبرسانی در علی آباد چاهدگال بخش نگین کویر که به همت بسیج سازندگی و به کمک آبفا اجرا شده است، آبرسانی به  ۲ روستا انجام شده است و بیش از ۱ هزار و ۵۵۰ نفر از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند. 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در فاز دوم که در حال شروع آن هستیم، تعداد ۴ روستا در این بخش از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان اینکه به زودی قرارگاه عملیات جهادی و پهنه‌ای در بخش نگین کویر افتتاح خواهد شد، افزود: در ادامه کار محرومیت زدایی در این بخش در زمینه مسکن، بهداشت، آب و سایر مسائل کارمان را ادامه خواهیم داد.

سردار نظری بیان داشت: امروز در ادامه این برنامه‌ها، اهدای تعداد ۹ مسکن محروم، اهدای  ۴ جهیزیه و قریب به ۲۰۰ بسته کمک معیشتی و بهره برداری از  ۱۱ چشمه سرویس بهداشتی و حمام و همچنین ۳ پروژه عمرانی که به همت  سپاه ساخته شده اند،  افتتاح می شوند.  

سردار نظری در ادامه با حضور در منزل شهید جلالی صدر در محمدآباد نگین کویر، ضمن دیدار و گفت و گو با خانواده این شهید والامقام از خانواده این شهید راه امنیت قدردانی کرد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار