تردد مسافر از مرز‌های کرمانشاه بسترساز رونق اقتصادی و گردشگری

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه گفت : عبور مسافر از مرز‌ها، رونق اقتصادی و گردشگری همراه با تقویت زیرساخت‌های مرزی استان را در پی خواهد داشت.

عبدالوحید محمدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه نیاز به یک حرکت جهادی‌تر را گوشزد کرد و گفت : این حرکت جهادی با همدلی مردم و مسئولان تحقق می‌یابد.

وی در رابطه با پرداخت تسهیلات در حوزه‌های مختلف اقتصادی بر موضوع هدایت تسهیلات تأکید داشت و تصریح کرد: تسهیلات در راستای ایجاد ارزش افزوده، شغل پایدار، ایجاد تکمیل زنجیره‌های استان و استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که می‌تواند برای استان روند توسعه را سرعت ببخشد؛ هدایت می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمانشاه در بحث استفاده از ظرفیت مرز‌های استان، یادآور شد: اربعین امسال شاهد تردد بیش از یک‌میلیون مسافر از مرز خسروی بودیم.

وی استفاده اقتصادی از این حرکت عظیم دینی و تداوم این حرکت را در قالب برنامه‌ها اقتصادی استان عنوان کرد و افزود: هم‌اکنون تردد مسافر را در مرز‌های پرویزخان، خسروی و شوشمی داریم، اما در سطح ملی پیگیر اختصاص سهمیه‌ای از کاروان‌های دولتی برای عبور از مرز خسروی هستیم تا تداوم عبور و مسافر را از مرز‌های استان داشته باشیم.

محمدی اضافه کرد: عبور مسافر از مرز‌ها، رونق اقتصادی و گردشگری در استان همراه با تقویت زیرساخت‌های مرزی را در پی خواهد داشت

محمدی حضور در نوع و دقت انتخاب مردم در انتخابات ۱۱ اسفندماه را در روند توسعه استان بسیار تأثیرگذار توصیف کرد و گفت: مردم با انتخاب خود می‌توانند به مسئولان در روند توسعه استان کمک کنند.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۷۰ طرح اقتصادی استان کرمانشاه در دهه مبارک فجر گفت: این طرح‌ها در حوزه‌های مختلف صنعت، صنایع تبدیلی و کشاورزی، گردشگری و... با اعتبار یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.