مدیر کل اتباع یزد:

جمهوری اسلامی ایران پیشگام در ارائه خدمات به پناهندگان است

همایش وحدت؛ امنیت و عزت به میزبانی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد به مناسبت مبعث حضرت محمد (ص) و ایام الله دهه فجر همایش وحدت؛ امنیت و عزت به میزبانی اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد و با حضور برخی از مسئولین استانی؛ سخنرانان کشوری؛ علما و روحانیون اهل سنت و تشیع اتباع افغانستانی مقیم استان یزد برگزار شد.

این مراسم با موضوعات بهداشت و درمان ؛ تقریب مذاهب و اتحاد امت واحده اسلام با سخنرانانی از شیعیان و اهل سنت ؛ جذب منابع و سرمایه گذاری و همچنین تبیین چالشهای حوزه امنیتی توسط عوامل فراجا برگزار شد.

 در حاشیه این دیدار علی محسنی راد مدیر اتباع و مهاجرین خارجی استانداری یزد ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مبعث ختمی مرتبت پیامبر رحمت و رأفت حضرت محمد (ص) اعلام نمود در سایه وحدت ،همدلی و مشارکت اتباع ، امنیت عزت و بالندگی مسلمان در سراسر جهان اتفاق خواهد افتاد .

محسنی راد ضمن ارائه گزارشی از وضعیت اتباع و خدماتی که به جامعه اتباع افغانستانی ساکن استان یزد شده است خاطر نشان کرد با توجه به تحریم های ظالمانه آمریکا که مدعی حقوق بشر در دنیا است جمهوری اسلامی ایران در اقدامات بشر دوستانه و ارائه خدمات به پناهندگان پیش قدم است، و خوشبختانه با تشکیل سازمان ملی مهاجرت طرح های ساماندهی؛ جذب سرمایه؛ بیمه و اشتغال و ... که از دغدغه های اصلی این قشر می باشد در حال مرتفع شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار