افتتاح و کلنگ زنی ۲۲ طرح عمرانی در بهمئی

۲۲ طرح عمرانی و اقتصادی در بهمئی در دهه فجر امسال افتتاح و کلنگ زنی شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری در آیین بهره برداری و کلنگ زنی از طرح‌های بهمئی گفت: ۲۲ طرح عمرانی در نقاط مختلف این شهرستان همزمان با دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی چند طرح هم آغاز شد.

مراد علی پیوند، میزان اعتبارات این طرح‌ها را ۹۰ میلیارد تومان ذکر کرد و گفت: هزینه این طرح‌ها از محل اعتبارات ملی، استانی و دو درصد نفت تامین شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۸ میلیارد تومان برای طرح‌های افتتاحی و ۱۲ میلیارد تومان برای طرح‌های کلنگ زنی هزینه شده است گفت: از این تعداد طرح ۱۸ طرح افتتاحی و ۲ طرح کلنگ زنی می‌باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای ارایه عملکرد و دستاورد ها‌ی نظام و انقلاب است.

فرماندار بهمئی گفت: روکش آسفالت راه‌های روستایی با بیش از ۳۵ میلیارد تومان، اجرای طرح هادی و آسفالت ۴۰ هزار مترمربع معابر روستایی با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان، اجرای طرح‌های نهال کاری منابع طبیعی از مهمترین طرح‌های افتتاحی است.

علی محمدی افزود: به منظور بهره مندی مردم روستای کوچعلی عملیات احداث سایت جدید تلفن همراه در این منطقه آغاز شد که تا کمتر از یک سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: بیشترین طرح‌های افتتاحی یا کلنگ زنی شده در حوزه‌های راهداری، بنیاد مسکن، برق، آب، جهاد کشاورزی، نوسازی مدارس و منابع طبیعی و آبخیزداری می‌باشد.

با افتتاح و کلنگ زنی این تعداد طرح برای بیش از ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

دو طرح احداث سایت جدید تلفن همراه و لکه گیری محور ارتباطی لیکک به بهبهان هم کلنگ زنی شد.

در ابتدای این مراسم مزار مطهر شهدای شهرستان بهمئی غبارروبی و عطر افشانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.