معاون استاندار:

بانک‌های آذربایجان‌غربی همکاری بیشتری در پرداخت وام مسکن داشته باشند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بانک‌های عامل باید در ارائه تسهیلات بانکی برای طرح‌های نهضت ملی مسکن همراهی لازم را داشته باشند تا روند اجرای طرح سرعت بیشتری گیرد.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی و مدیرعامل بانک ملی در استان، گفت: هیچگونه کم کاری در پرداخت تسهیلات بانکی پذیرفتنی نیست و باید پرداخت تسهیلات بانکی ساخت مسکن گسترش یابد.

وی بیان کرد: با توجه وضعیت مطلوب تامین زمین برای پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان، اعطای تسهیلات بانکی برای ساخت مسکن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی ادامه داد: با کاهش زمان تشکیل پرونده و پرداخت تسهیلات در کمترین زمان ممکن روند اجرای این طرح‌ها با سرعت بیشتر ممکن می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن باید در اولویت بانک‌های عامل در سطح استان قرار گیرد تا طرح‌های نهضت ملی مسکن بدون وقفه اجرایی شود.

سیدمحسن حمزه لو افزود: اراضی مورد نیاز برای ساخت ۱۸۸ هزار و ۱۲۰ واحد مسکونی در آذربایجان‌غربی تامین شده و مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.