۶۲ درصد مازندرانی‌ها زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی

۶۲ درصد جمعیت مازندران، زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

حسن فلاح مدیر کل تامین اجتماعی مازندران گفت: ۶۲ درصد جمعیت مازندران، ۲ میلیون و ۳۵ هزار نفر زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

او از کاهش چهار هزارنفری مقرری بگیران بیمه بیکاری طی دوسال گذشته با رشد تولید در استان خبر داد و افزود: در حال حاضر در استان یک میلیون و ۶۳۵ هزار نفر بیمه شده اصلی اند که ۸۳۵ هزار نفر از مستمری بگیران بازنشستگان هستند.

فلاح گفت: به منظور حمایت از خدمات رفاهی مستمری بگیران ۳۴ هزار نفر از بازنشستگان این استان از ابتدای امسال تا پایان دی در قالب ۲۳ کاروان به طور رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند که این رقم نسبت به سال‌های گذشته رشد خوبی داشته است.

مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به بدهی‌های این سازمان افزود: این سازمان در سال گذشته توانسته است ۱۷۰ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های خویش را در اوراق سهام تسویه کند، اما متأسفانه خود نیز دارای طلب‌های زیادی بوده که محقق نشده است.

فلاح با اشاره به رتبه سوم مازندران درکشور در بیمه زنان خانوار، گفت: مازندران در بیمه دانشجویان رتبه ششم کشوری را دارد.

مدیر کل تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به پرداخت حقوق ماهانه هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان در سال جاری، افزود: این سازمان علاوه بر پرداخت حقوق ماهیانه درسال جاری ۹۰ میلیارد تومان حق بیمه برای افراد بیمار و سایر اقلام درمانی خدمات پرداخت کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار