کشف ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در سیستان و بلوچستان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از اقدامات ۷۲ ساعته این قرارگاه در سطح استان خبر داد و گفت: ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در این مدت در استان کشف شده است.

سردار دوستعلی جلیلیان  با اشاره به اقدامات قرارگاه عملیاتی فجر ۱۴۰۲ انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این قرارگاه در ۷۲ ساعت گذشته اقدامات ایجابی نظیر دیدار چهره به چهره مردم، برگزاری طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و همچنین اقدامات سلبی در مقابله با مجرمان را در این قرارگاه در سطح استان به اجرا گذاشت.

وی اقدامات سلبی در سطح استان بیان کرد: مأموران انتظامی سطح استان با انجام اقدامات تخصصی و کار دقیق پلیسی توانستند دو نفر از اعضای اصلی گروهک داعش و انصارالشیطان را شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در حوزه مبارزه با مواد مخدر با اشاره به ناکامی قاچاقچیان در انتقال مواد افیونی در سطح استان بیان داشت: تکاوران پلیس مقدار بیش از دو تن مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف و در این رابطه سوداگران مرگ دستگیر، خودرو‌های شان توقیف و از آنان سلاح و مهمات قابل توجهی کشف و ضبط گردید. مأموران انتظامی سطح استان موفق شدند تعداد یک هزار و ۸۵۱ نفر را دستگیر و ۱۳ باب خوابگاه در این راستا پلمپ کنند.

جلیلیان با اشاره به شناسایی و دستگیری ۱۱ نفر سارق حرفه‌ای مسلح و کشف ۱۲۵ فقره سرقت خاطر نشان کرد: مأموران پلیس توانستند در عملیات ضربتی و مقتدرانه تعداد ۸۸ قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مهمات مربوطه را کشف و ضبط کنند. در راستای ارتقای امنیت اجتماعی شهروندان در سطح استان، طرح پاکسازی محلات توسط ماموران انتظامی این فرماندهی اجرایی و تعداد ۱۵۶۱ معتاد متجاهر در سطح استان سیستان و بلوچستان دستگیر شدند.

وی با اشاره به چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام الله دهه فجر، افزود: تسهیلات ویژه و کاهش ۵۰ درصدی هزینه پارکینگ برای ترخیص وسائط نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سطح استان در نظر گرفته شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اینکه مخلان نظم و امنیت و هنجارشکنان باید بدانند که این استان جای امنی برای آن‌ها نیست و قاطعانه به حکم قانون با آن‌ها برخورد خواهیم کرد، تأکید کرد: با تشکیل قرارگاه عملیاتی فجر در کل استان طرح‌های عملیاتی و پلیسی در جهت برقراری نظم و امنیت و آرامش شهروندان ادامه خواهد داشت.

برچسب ها: سلاح جنگی ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار