مانور بهداشت و درمان در مناطق کم‌برخوردار زاهدان/ ویزیت رایگان اهالی روستانشین

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی پزشکان، پیراپزشکان و خیرین داوطلب اهالی روستای «پبی» به مناسبت دهه فجر خبر داد.

سیدمحمدمهدی سجادی  اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر با هدف کمک به بهبود سطح سلامت محرومان و ایجاد زمینه رشد و توسعه سلامت در مناطق محروم تلاش می‌کند قدم‌های موثری در جهت کاهش آلام بشری بردارد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مانور بهداشت و درمان با هدف ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و حمایتی به ساکنین اهالی روستای «پبی» زاهدان اعزام شد.

وی بیان کرد: در این مانور چهار پزشک داوطلب مشارکت داشته و به ۳۵۰ نفر از مردم مراجعه کننده خدمات رایگان ارائه دادند؛ همچنین در بخش کودکان نیز بسته‌های فرهنگی و آموزشی توزیع شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی خدمات ارائه شده بیش از ۶۰۰ میلیون بوده، ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر هیچ‌گاه محرومین جامعه را فراموش نخواهد کرد و با تمام توان خود خدمت‌رسانی به این عزیزان را در اولویت کاری خود قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار