افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی در گچساران

معاون هماهنگی اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۵ هزار میلیارد در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد.

 سید احسان عسکری در آیین افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و اقتصادی گچساران گفت:بیش از ۷۶ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بیش از ۱۵ هزارو ۷۲۴ میلیاردو ۴۹میلیون ریال در گچساران افتتاح و کلنگ زنی شد و از این تعداد ۶۸ طرح با هزینه ای بالغ بر سه هزار و ۱۲۰ میلیون ریال افتتاح شد.
 
وی بیان کرد: همچنین عملیات اجرایی بیش از هشت طرح عمرانی و اقتصادی با بیش از ۱۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.
 
مدیر کل راه و شهرسازی استان هم گفت: بخشی از محور دوگنبدان به باباکلان به طول ۱۰ کیلومتر با هزینۀ ۳۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
 
وی با بیان اینکه این قطعه با مشخصات راه اصلی احداث شد، افزود: دو قطعه دیگر از این محور در حال اجرا است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه عملیات ساخت یک هزار و ۲۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن آغاز شد، عنوان کرد: عملیات ساخت این میزان واحد مسکونی در بیش از ۱۳ هکتار زمین در مناطق مختلف این شهرستان اجرا می شود. 
 
محمد راستا بیان کرد: ساخت ۸۶۴ واحد از این طرح نهضت ملی در قالب سایت شهید سلیمانی و ۱۶۰ واحد در قالب سایت جهاد کشاورزی اجرا و ۹۵ قطعه زمین در در قالب طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری به ۱۹۰ خانوار واگذار شد.
 
فرماندار گچساران نیز گفت: طرح بلوار روستای سرآب ننیز با هزینه ای بیش از ۵۴ میلیارد ریال که شامل اجرای پل، بازگشایی، زیر سازی، فضای سبز و روشنایی انجام شد.
 
روان بخش دیهیمی خوب با بیان اینکه ایستگاه سنجش گرد و غبار گچساران با اعتباری بیش از ۱۶ میلیارد ریال افتتاح شد افزود:  ۱۹ طرح برق رسانی با اعتبار ۵۶ میلیارد ریال در مناطق مختلف این شهرستان در زمینه اصلاح و بهینه سازی شبکه سیمی به کابل خود نگهدار اجرا شد. 
 
وی بیان کرد: برای اجرای این تعداد طرح برق رسانی ۴۵ کیلومتر تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، نصب ۴۲ دستگاه ترانسفورماتور، ساخت ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و نصب ۸۲۲ دسته چراغ روشنایی انجام شد.
 
فرماندار گچساران افزود: طرح‌های ساخت و تکمیل بلوار شهید جلیل پور با اعتباری بیش از ۱۴۰میلیارد ریال و مجموعه هنری سینمایی شهید مسعود پور شامل سالن پخش فیلم، اتاق تدوین، اتاق نقد فیلم و اتاق عکس نیز افتتاح شد.
 
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: طرح بازیافت و اسقاط انواع خودرو و موتورسیکلت فرسوده با سرمایه گذاری ۲۸۰ میلیارد ریالی راه اندازی شد.
 
سید امیر تیمور موسویان افزود: این طرح در زمینی به مساحت ۱۵ هزار متر مربع و زیربنای ۲ هزارو ۲۰۰ متر به بهره برداری رسید.
 
وی میزان اشتغالزایی مستقیم این طرح اقتصادی را ۱۲ نفر اعلام و بیان کرد: ظرفیت این طرح هفت هزار دستگاه خودرو و ۱۰ هزار دستگاه موتورسیکلت است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.