برگزاری مدرسه آموزشی زمستانه در دانشگاه مراغه

نخستین مدرسه آموزشی زمستانه به منظور انجام مسئولیت اجتماعی دانشگاه مراغه در حوزه اعتلای نظام آموزشی این شهرستان برگزار شد.

 مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراغه گفت: نخستین دوره مدرسه آموزشی زمستانه دانش آموزی با همکاری اداره آموزش و پرورش با بهره گیری از استادان مجرب و توانمند این دانشگاه به صورت دوره‌هایی برای دانش آموزان در زمینه‌های مختلف مرتبط با علوم تجربی، انسانی، ریاضی و مهندسی اجرا شد.

آقای آجری اظهار کرد: این مدرسه به لحاظ مقیاس برگزاری بی نظیر است که به مدت یک هفته با شرکت بیش از یک هزار نفر برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این مدرسه را آشنایی بیشتر دانش آموزان با دانشگاه مراغه به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی جنوب استان آذربایجان شرقی و کسب آمادگی لازم برای ورود به دانشگاه و همچنین افزایش اطلاعات علمی خارج از چهارچوب‌های محدود کتاب‌های درسی در مقیاسی بزرگتر و با زبانی ساده‌تر بیان کرد.

مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراغه ادامه داد: دانش آموزان با حضور در این کلاس‌ها با آگاهی و اطلاعات دقیق‌تر و عملی تری مسیر تحصیلی و شغلی آینده‌ خود را انتخاب می‌کنند.

آقای آجری خاطرنشان کرد: همکاری ۲ نهاد آموزشی توانمند و هماهنگ در شهرستان موجب رشد و توانمندی نوجوانان و جوانان این شهر و منطقه خواهد شد.

هم اکنون بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر دانشجو در پنج رشته دکتری، ۴۲ رشته کارشناسی ارشد، ۲۲ رشته کارشناسی پیوسته، دو رشته کارشناسی ناپیوسته و یک رشته کاردانی در دانشگاه مراغه تحصیل می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار