سخنگوی وزارت دفاع:

رزمندگان جهادی از بزرگترین سرمایه‌های انقلاب اند

سخنگوی وزارت دفاع وجود رزمندگان جهادی و شهادت طلب را از بزرگ‌ترین سرمایه‌های انقلاب اسلامی دانست.

سردار طلایی نیک سخنگوی وزارت دفاع در یادواره شهدای دهستان ترک و روستای علوی ملایر افزود: وقتی این روحیه جهادی با مولفه‌های دیگر ترکیب می‌شود، قدرت بازدارندگی ایران اسلامی را افزایش می‌دهد و در محاسبات دشمنان برای خود داری از تحمیل هر جنگ جدیدی علیه کشور موثر بوده است.

او با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا، استمرار فرهنگ شهادت است، افزود: در حکومت و نظام اسلامی، مردم رکن اصلی قدرت هستند و پیامبر اکرم (ص) و امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت مردم توانستند نظام بت پرستی در ۱۴ قرن پیش و سلطه استکباری و استبداد شاهنشاهی را در ایران ریشه کن کنند.

سردار طلایی نیک گفت: دشمنان با اطلاع از اشراف و فرماندهی ولایت فقیه، سعی در تضعیف محور هدایت انقلاب با طراحی فتنه‌ها و توطئه‌ها داشته و دارند که همواره با تاکید رهبر معظم انقلاب بر مردم سالاری دینی، اراده مردم در تعیین سرنوشت کشور، با شرکت در انتخابات جلوه گر می‌شود.

او اوج ذلت و خفت دشمنان را در ترور مردم بی گناه برشمرد و شرکت مردم در انتخابات را از مظاهر تجلی نظام مردم سالاری دینی اعلام کرد که موجب اقتدار و امنیت ملی خواهد شد.

سردار طلایی نیک پیشرفت‌های نیرو‌های مسلح در دستیابی بومی به انواع موشک‌های پیشرفته نقطه زن و مرحله ای، سامانه‌های پدافندی و راداری، توان جنگ الکترونیک، ساخت شناور‌های اقیانوس پیما و ... را ثمره هدایت و فرماندهی مدبرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب و تلاش‌های جهادی رزمندگان و مجاهدان عرصه‌های علمی عنوان و تصریح کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران در ۲۰ موضوع برتر علمی جهان در زمره ۱۰ کشور برتر است که اثرات این پیشرفت‌ها باید در معیشت و کسب و کار مردم هم موثر شود.

او همچنین با تشریح اصول بیانیه گام دوم انقلاب، محوریت نسل جوان، رشد علم و فناوری، ارتقاء فرهنگ و تحول اقتصاد را از هدف گذاری‌های مهم این بیانیه برشمرد که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مستحکم‌تر و قویتر خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.