باز شدن دریچه‌ای تازه برای بازگشت سرمایه مالباختگان پرونده رضایت خودرو

دادستان قزوین در خصوص پرونده رضایت خودرو توضیحاتی را ارائه کرد.

رجبی دادستان قزوین در خصوص پرونده رضایت خودرو گفت: طبق اطلاعاتی که از آقای غفاری اخذ شده حدود ۳۴ هزار قرارداد وجود دارد که در مجموع مطالبات اصل و سود آن ۱۲ همت است.

رجبی افزود: اموالی که از خود غفاری هم شناسایی شده حدود ۲ تا دو و نیم همت است که این اموال به غیر از شرکت‌ها کفاف همه مطالبات را نمی‌دهد.

وی اضافه کرد: بررسی‌های صورت گرفته و جلسات کارشناسی انجام و اقدامات متعددی با حضور تعدادی از نماینده‌های مالباخته انجام شده است.

رجبی افزود: قرار بر این شده است که از هفته آینده هلدینگ مجموعه غفاری باز شود و این توافق نامه به امضای همه مردم هم نرسیده است.

وی اضافه کرد: این توافق نامه بین متهم و افرادی است که ادعا می‌کنند نماینده مالباختگان هستند.

دادستان قزوین گفت: کسانی می‌توانند نمایندگی مردم را بر عهده بگیرند که از طریق دفاترخانه‌ها اقدام و وکلات از سوی مردم رادر یافت کرده باشند.
 
وی گفت:لازم است تا کسانی که قرارداد دارند به این افرادی که می‌گویند نماینده هستند و یا به اشخاص که به آن‌ها اعتماد دارند و در هلدینگ مستقر هستند مراجعه کنند.

رجبی افزود: این افراد از هفته آینده به صورت گروه ۳۰۰، ۵۰۰ و یا هزار نفره به هلدینگ مراجعه کنند و قراردادی را به امضای نماینده برسانند و این قرارداد در اختیار آقای غفاری قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: اختیار در توافق است و در اخذ پول نیست.

دادستان قزوین گفت: دستگاه قضا ۲۰ هزار قرارداد کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان دارد و برخی از این افراد به بازپرس مراجعه کرده اند و خواستار دریافت اصل پول هستند.

وی افزود: کسانی که این قرارداد را دارند و خواستار درایفت اصل پول هستند می‌توانند از روز شنبه به بازپرس مراجعه کنند.

دادستان قزوین گفت: تاکنون ۸۶ نفر به این شیوه پول خود را دریافت کرده اند و ۱۵۰ نفر هم از هفته آینده پول خود را دریافت می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.